Pagina's

zaterdag 30 mei 2020

Een fijne dag

Deze keer heb ik achtergronden gemaakt en er deze Fijne Dag stempel op gezet. Meer is volgens mij niet nodig. Ik heb een stencil van Create a Smile gebruikt samen met Distress Oxide kleurtjes. 
De vlindertjes zijn van Magenta en bloem is van Art Journey. Wat plakparels in een bijpassende kleur erop en hij was klaar.
Voor deze kaart heb ik de nieuwe achtergrond stempel Circle Celebration van MFT gebruikt. Ik heb hem afgedrukt met Versamark en daarna met witter embossingpoeder bewerkt. Ik er twee kleuren Nuvo Shimmer Powder op gestrooid en er wat water op gespoten. Zo ontstaan er mooie glimmende kleuren. De kaart heb ik verder aangekleed met wat vlinders en gras. De randen van de kaart heb ik wat accent gegeven met Distress Crayons.
Geniet allemaal lekker van het lekkere weer en Stay Save.
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

Marjan zei

Prachtig zijn je achtergronden, zonde om te bedekken inderdaad. De stempel van de ASE komt er goed op uit

Nicole Parmentier zei

Twee prachtige kaartjes Marja!! In de achtergrond is al zoveel moois te zien daar hoeft idd alleen nog maar een tekstje op. Heel mooi gedaan!!

Kaartenkraam zei

Wat een mooie achtergronden heb je gemaakt. Daar hoeft echt niet veel op dat zou zonde zijn. De tweede met het reliëf van de emboste stempel vind ik beeldschoon!

groetjes van Ank