Pagina's

zaterdag 13 juni 2020

Cheers Meet in the Middle

Zoals jullie waarschijnlijk allang gezien hebben hou ik wel van een beetje beweging op een kaart. Met de interactieve set Meet in te Middle heb ik deze kaart gemaakt.
Voor de achtergrond heb ik de twee stencils Medalion A en B van Altenew gebruikt. Je blendt eerst met distress inkt met het ene stencil A. Dan haal je die weg en legt het B stencil eroverheen. Dan blend je nog een keer met een andere kleur. Ik heb twee lichte kleuren gebruikt, omdat ik een rustige achtergrond wilde.
Voor het mechanisme heb ik het filmpje van MFT er weer even bij gepakt en stap voor stap gevolgd. De glaasjes heb ik ingekleurd met Copic Markers. Als ik dan toch de smaak te pakken heb en de tutorial nog vers in mijn geheugen zit, is het leuk om er nog een te maken.
Ik heb voor de achtergrond weer dezelfde stencils gebruikt , maar nu met andere kleuren Distress inkt. Het citroen stempeltje had ik nog ergens in een ander setje. 
Omdat deze glaasjes iets kleiner zijn lukt het maar net om het mechanisme erachter te verstoppen. Ik ben blij met het resultaat.
Gebruikte materialen:
MFT sentiment A toast to You en de stansen Let's Toast, Birthday CocktailMeet in the Middle, Simply Celebrate en Stitched Rectangle Stax.
You Tube Tutorial Meet in the Middle Card.
Groeten Marja

5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wst een gave kaarten Marja, superleuk dat je echt kunt proosten met deze techniek. Vooral de coctails met citroentjes spreken mij aan, lekker zomers door het frisse geel.
Lieve groetjes Miranda

Danielle zei

Wat een leuke kaarten, echt mooi gedaan!!

Kaartenkraam zei

Wat superleuk is dat, de glaasjes kunnen echt proosten. Ik vind beide kaarten geweldig geworden!

groetjes van Ank

Marjan zei

Oh wat gaaf deze kaarten! Mooie achtergrond en superleuk dat die glaasjes echt bewegen!

Nicole Parmentier zei

Wat gaaf zijn deze kaarten!!! Ik houd van interactieve kaarten maar ook van proosten ha ha, dus helemaal in mijn straatje dit!