Pagina's

maandag 7 oktober 2019

Blaastechniek met Alcohol Ink

Met een andere blaastechniek heb ik de volgende twee kaarten gemaakt. Bij de workshop van Bianca van Noort hebben we dit geoefend met een föhn. Dit lukte bij mij niet zo goed, dus thuis nog eens geprobeerd met de airbrush van Copic. 
Op deze manier had ik wat meer grip op de alcohol ink en kon ik het beter sturen. 
De Lavina stempels zijn geweldig om deze kaarten verder aan te kleden. 
De Misti is hierbij natuurlijk ook heel handig.
De insecten zijn van Geralda Jansen en zijn te vinden bij The Stamping Cottage.
Met Copic markers en gelpennen heb ik nog wat accenten aangebracht.
Deze stoere tekst is van Rubber Dance. Ik vind hem zo gaaf.
Ik hoop dat het weer snel opknapt, want we hebben nu wel genoeg regen gezien. Kou vind ik niet erg maar al die regen bah.
Groetjes Marja

Geen opmerkingen: