Pagina's

zondag 22 september 2019

Bellenblaastechniek met MFT

Een poosje geleden heb ik met de bellenblaastechniek wat zitten spelen of liever gezegd zitten bubbelen. Inmiddels heb ik met de blauwe versie twee kaarten meegemaakt.
De cirkels zijn gestanst met Staggered Circles van Sunny Studio. Daar achter heb ik met het stencil Waves Stripes van Dutch Doobadoo en een achtergrond gemaakt. De kaart heb ik aangekleed met verschillende sets van MFT. Exquisite Ocean, Gill Friends en Friends with Fins.
Dit zijn de materialen die je nodig hebt.
Dan lekker bubbelen en de bellen vangen met aquarelpapier.
Dit is de tweede kaart. De paarse vis zwemt door de circle spinner channels heen en weer.
De regenboog heb ik met verschillende distress oxide kleur gegeven.
De tekst heb ik gestempeld op vellum, zodat je er doorheen kan kijken.
Sunny Studio Staggered Circles
MFT
Vandaag heb ik nog genoten van wat waarschijnlijk laatste mooie herfstdag is.
Nu hebben we een echte herfstweek voor de boeg. Echt knutselweer dus.
Groetjes Marja


3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat geeft dat een leuk effectmdie bellenblaastechniek. Mooie achtergronden voor deze gave onderwaterkaarten Marja.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Wat is dit gaaf Marja!!
Vind het eerste kaartje helemaal geweldig!!

Marjan zei

Wat een geweldige kaarten, vooral die eerste vind ik schitterend! Leuke techniek ook!