Pagina's

donderdag 18 april 2019

Spring has sprung Egg hunt

Op donderdag 11 april gaf Loes Bloem een Make en Take bij Doeading. Wat ben ik blij dat ik er toch even naar toe ben gegaan. Ook heel gezellig om even met Virginie en Sandra bij te kletsen.
Echt een super leuke kaart die mooi plat kunt opvouwen. Door de twee magneetjes in de hoeken van de bodemflappen kunt je hem op deze manier ook neerzetten. 

Toch fijn om de kaart eerst een keer te maken met de juf in de beurt, zodat je ook de fijne kneepjes onder de knie krijgt. 
Thuis gekomen bedacht ik dat ik met het design papier van Photo Play er wel een leuke Paaskaart van kon maken voor mijn zoon en schoondochter. 
Ik heb de maat een halve centimeter groter genomen, zodat ik mijn MFT stansen kon gebruiken. 
Op de flap die door het invouwen onder het schaap terecht komt kunt je lekker veel tekst kwijt. Deze tekst is van Taylored Expressions. Verder heb ik de volgende stansen van MFT gebruikt:
In & Out Stitched Rounded Square Stax
Single Stitched Rounded Square Frame
Rolling Hills
De stempel Ewe and me Forever.
Ik heb nog veel meer ideetjes met dit model. Hij zal dus nog wel vaker voorbij komen. Nu op naar het mooie weer. Ik wens iedereen fijne paasdagen.
Groeten Marja

1 opmerking:

Marjolein zei

Zo, daar ben je wel even zoet mee geweest! Wat een leuke kaartjes, grappig model. Ik onthoud hem even!

Fijne paasdagen,
Marjolein