Pagina's

woensdag 24 april 2019

Mr & MRS congratulations

Op 15 september 2018 zijn mijn zoon en schoondochter getrouwd. Het was een fantastische dag en ze zijn nog steeds heel gelukkig samen. Voor deze gelegenheid had ik deze felicitatie kaart gemaakt. Ik had de kaart al veel eerder willen plaatsen, maar ik kon de foto's ervan nier terug vinden. Nu heb ik ze weer en wilde ik de kaart toch nog even laten zien.
Ik heb gebruik gemaakt van de Altenew set Leaf Canopy. Ik heb hem gestempeld op aquarel papier met versamaark en met wit embossing poeder verhit. Daarna heb ik met Magicals kleur aangebracht en ook lekker gespetter.
Binnenin heb ik de Dodec Cover (ook van Altenew) geplakt met twee lintjes. De bijbehoorde tekst heb ik op vellum gestempeld. Hij was lastig op de foto te zetten, maar ik hoop dat jullie zo toch een indruk krijgen.
De kaart met de uitnodiging voor de trouwerij, die wel zelf gemaakt hebben, had ook twee deuren en het dodec motief. 
Ik hoop dat iedereen fijne paasdagen heeft gehad en heeft genoten van het mooie weer. Als het goed is gaat het hier vanmiddag stevig onweren Oeps. Ik merk dat als ik via mijn Ipad op blogs wil reageren dat dat soms niet lukt met mijn google account. Google geeft aan dat reactie via Google plus is uitgeschakeld en terug gezet naar blogger, maar volgens mij is dat nog niet overal opgelost. Via mijn laptop lukt het wel. Mocht iemand nog adviezen hebben dan hoor ik het graag. 
Groetjes Marja.

Geen opmerkingen: