Pagina's

zondag 16 april 2017

MFT Card Challenge WSC 328

Het is alweer 11 dagen geleden dat ik een nieuwe halve linkerknie heb gekregen. Van kaarten maken voor die tijd kwam vaak weinig omdat ik na een dag strompelen zo uitgeput was van de pijn dat er niks meer uit mijn handen kwam. De eerste week na de operatie was ook best heftig. Nu begin ik weer wat helderder te worden en kan ik met rollator en krukken wat uit de voeten. Knutselen in mijn kamer met mijn been op een krukje met kussen gaat weer een beetje.
Dus eerst een kaart afgemaakt die ik nog wilde maken.
Voor deze kaart heb ik me laten inspireren door de schets van MFT 328
Sketch Challenge 328 #mftstamps
Dit is mijn uitwerking geworden.
Ik heb een stempeltje van MFT A la mode Take Time gebruikt. Helaas zijn deze leuke stempeltjes uit de collectie verdwenen. Gelukkig heeft Marlous er nog wel een paar.
Verder heb ik gebruik gemaakt van:
Die-namics Stitched Flowers
Die-namics LLD Hip Clips
Die-namics In the Clouds
De bloemen heb ik kleur gegeven met mijn eerste drie Distress Oxide Inkt Cracked Pistachio, Worn Lipstick en Broken China. Voor de randjes gewone Distress inkt Carved Pumkin. Alles komt natuurlijk bij Doeading vandaan. Mocht er iets niet in de webwinkel staan dan kun je altijd Contact met Marlous opnemen. Zij doet dan altijd haar uiterste best om het zo snel mogelijk te bestellen.
Ik wens iedereen nog een fijn Paasweekend.
Groetjes Marja

1 opmerking:

Janette van Otterlo zei

Wat een leukerdje!!
Grtz Janette