Pagina's

woensdag 26 augustus 2015

Sterkte

Deze week mag ik als gastdesigner voor Crealies weer een nieuwe kaart laten zien.
Er zijn weer ontzettend veel mooie nieuwe stansen uitgekomen.
Op de site van Crealies kun je al dit moois zien.
Er zijn nu hele mooie tekstenstansen die je kunt gebruiken op een kaart.
Ik heb het geweldig mooie papier van Maja Design - Summer Crush gebruikt.
Met deze stansen heb ik de kaart samengesteld:
On the Edge no 04 en no 02



CLCS 11 voor het blad.
Het was heel fijn om deze kaart te maken.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

Marjan zei

Wat leuk dat je gastdesigner bent, Marja! Mooi is je kaart! Ik zie heel veel mallen en stansen, maar toch een geheel ermee gemaakt, dat is knap!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige kaart met dat mooie dp en al die mooie stansen. Gaaf hoor om gastdesigner te zijn Marja. Taak super volbracht vind ik...
Lieve groetjes Miranda