Pagina's

vrijdag 28 augustus 2015

Happy crazy cows

Ik ben echt dol op koeien en zag dat Jose een hele leuke koeienkaart had gemaakt. Ze had zich laten inspireren door de fleurige Liz koeien Blij je te zien. Ik vind de kaart van José en de koeien van Liz echt geweldig. Ik heb de koeien en de schuur van Karen Burniston gebruikt om een blije koeienkaart te maken.
I love cows and wanted to make some happy crazy cows. Liz inspired me with her happy to see you cows.
Waarom zouden koeien ook alleen maar zwart wit of bruin mogen zijn. Ik heb dus lekker zitten stoeien met het papier blokje van Basic Grey True Love
Om de floating floor te kunnen maken heb ik eerst dit youtube filmpje goed bekeken.
To make the floating floor first watch this YouTube video. Karen explains it all.
Ik heb gebruikt gemaakt van de volgende stansen:
I used these dies:
De tekst is van MFT The Whole Herd en ik vond hem hier zo goed bij passen.Je kunt het geheel dichtklappen, zodat het makkelijk in een envelop past. Alle materialen komen natuurlijk uit de geweldige winkel van Marlous.
Het was wel een project waar ik wel even mee bezig ben geweest, maar ik vind hem zelf o zo leuk. 
Voorlopig blijven deze koeien dus even in mijn eigen schuurtje wonen :) Wel zo gezellig. Kunnen ze ook niet nat regenen met al die onweersbuien hihi.
Groetjes Marja.

3 opmerkingen:

Flo Langley zei

Hi Marja, Fantastic project! Love it. Thank you for your visit.
Take care,
Hugs Florence x

Alina zei

geweldig, bedankt voor de inspiratie!

Bernadet zei

Wat een pracht van een kaart Marja.
Geweldig mooie stans is dit ook weer!
Je hebt de koeien een mooi kleurtje gegeven;)