Pagina's

donderdag 14 januari 2021

OH SO JOLLY

 Het is weer tijd voor elke week een kerstkaartje. Ik heb de afgelopen weken getobd met stevige hoofdpijn. Dat komt vaak doordat mijn drie bovenste nekwervels vervelend doen. Een gevolg van een auto ongeluk in 1985. Gisteren ben ik toch maar bij de fysio langs geweest en die heeft de boel weer op zijn plaatst gezet. Hé wat een opluchting is dat, want het is lastig kaarten maken met die hoofdpijn.

Nu dus tijd om een kaartje voor 52 weeks to Christmas week 2 te plaatsen en mijn verzameling kerstkaarten aan te vullen.
Deze kaart doet ook mee aan:
Dream Valley - Winter and/or Snow

Het leek me leuk om een Bridge Card te maken. Op You Tube heb ik een filmpje gevonden, waar Jennifer McGuire laat zien hoe je deze kaarten kunt maken zonder het gebruik van mallen. 

Ik heb de volgende materialen gebruikt: Mam Elephant- OH SO JOLLY - Slim Woodland - Mixed Holiday Greetings - Cool Penguins. De huisjes zijn Van Catherine Pooler - Alphine Village. Morgen ga ik mijn kaarten voor de Dutch Card Lovers Challenge #338 even snel afmaken, zodat ik ze nog kan plaatsen. 

Groetjes Marja

5 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Marja, zo een gaaf modelletje en leuke details erop!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

GerJanneke zei

Oh wat grappig, ik had ook een brugkaart gemaakt gisteren voor de kerstchallenge, maar vergeten te linken, bedenk ik me nu! Wat dom...
Ik wist niet dat er een filmpje van was, heb het zelf uitgevogeld.
Wat vervelend van de gevolgen van dat ongeluk zeg! Maar fijn dat de fysio het weer op zijn plek gezet heeft...

Annemarie en Merit zei

super leuk deze brugkaart!!!
Wat naar die vervelende hoofdpijn n.a.v een ongeluk.
Fijn dat ze je bij de fysio verlichting konden geven...beste ermee...
Gezellig dat je meedoet deze week.Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Wat een leuk model, deze bridgekaart, Marja. Het krijgt zo echt een beetje diepte en een doorkijkje.
Fijn dat de fysio je nek weer recht heeft kunnen zetten. Wat akelig, zo'n erge hoofdpijn. Sterkte.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjan zei

Ik miste deze, een aantal dagen niet geblogd. gaaf zeg, erg leuk model en uitvoering prachtig! Er zit echt diepte in!
Fijn dat de fysio je kon helpen, vreselijk als je zo lang hoofdpijn hebt!