Pagina's

maandag 7 oktober 2019

Delicate Clusters Stamp cards

Na al het geblaas was het weer eens tijd om wat bloemenkaarten te maken. Deze Delicate Cluster Stamps van Altenew waren nog niet uit hun jasje geweest. Hoog tijd om er eens wat mee te doen.
Als ik dan toch bezig ben met het stempelen in de Misti en de inkt Cubes van Altenew, maak ik altijd meerdere afdrukken. 
Zo kan ik er dan meerdere kaarten mee maken. De hartjes van de bloemen heb ik met potlood nog wat accent gegeven.
De bloemen heb ik in de mooie smalle vaas van de serie Versatile Vases - Altenew gezet. Met de Blueprint 27 van MFT en wat design papier uit de oude doos heb ik de kaarten afgemaakt. Op de achtergrond natuurlijk nog wat gespetterd met bijpassende kleurtjes.
Hier heb ik de blauwe en paarse versie gecombineerd.
Ik bedacht dat het ook leuk was om de vaas op wit glanzend vellum te stempelen.
 Ik ben heel blij met het effect.
Groetjes Marja

Geen opmerkingen: