Pagina's

zondag 23 juni 2019

BabyLaundry for Boys and Girls

Ik kwam een voorbeeld tegen bij Bagatelas de Papel met een babywasje aan een waslijntje. Dat zag er zo schattig uit. Omdat ik door mijn babykaarten heen ben, heb ik er gelijk twee gemaakt. Eéntje voor een meisje en één voor een jongetje.
Nu had ik bedacht dat ik de Bold Stripes CoverUp hier leuk kon gebruiken. Natuurlijk kwam ik er al doende achter dat ik de draden nu wel achter een heel smal randje moest verstoppen. Dus onder Cover Up nog steunrand geplakt om wat meer ruimte te krijgen.
De kleertjes uitgestanst en er alá Laura Dovalo de kraaltjes achter geplakt met Glossy Accents.
Dan de kraaltjes eraan rijgen en halverwege de kleertjes er tussen hangen.
Ik heb de design papiertjes van Echo Park Hello Baby It's a gril -It's a boy gebruikt.
Samen met LLD Bundle of Baby Clothes en
Eline's Baby tekstjes EC 0171.
 In het echt glazen de kraaltjes en het papier veel meer, maar dat is lastig op de foto te zetten.
Het was een hele uitdaging, maar het is uiteindelijk toch gelukt.
Nu wat heerlijke zomerdagen voor de boeg. Rustig aan en af en toe knutselen als mijn kamertje 's morgens nog koel is.
Groetjes Marja

Geen opmerkingen: