Pagina's

woensdag 19 juni 2019

Crealies en ricepapier

Twee weken geleden vroeg Ingrid Deelen mij of ik een keertje een extra projectje wilde maken, dus heb ik ja gezegd en ben met mijn Crealies spulletjes aan de slag gegaan. Nu heb ik net een workshop met ricepapier gedaan. Het leek me leuk omdat ook hier te gebruiken. Ik ben zelf wel blij met de combinatie van deze vogeltjes en de Crealies stansen en stempeltjes.
Ik heb de volgende materialen gebruikt.
Nest XXL no 65 en 83
Voor mij best heel erg buiten mij comfortzone maar toch ozo leuk om te doen. Ik heb wel het gevoel dat ik nog wat workshopjes van Bianca van Noort kan gebruiken. Ook altijd super gezellig natuurlijk. Ze geeft ook geweldige workshops met alcohol inkt.


Ik ben zelf nog niet helemaal tevreden met de overloop van het ricepapier en de kaart. Ik hoop dat dat de volgende keer met de Amsterdam Medium gel beter lukt. Helma heeft echt een fantastische collectie ricepapier. Zo moeilijk om te kiezen.
Groeten Marja

Geen opmerkingen: