Pagina's

vrijdag 13 april 2018

Enjoy and Smile

Ik had deze geweldige bloemenset Adore You van Altenew al een poos op de stapel To Do stapel liggen, dus nu maar eens in de kleur gezet met mijn zig markers. Zo leuk om te doen. 
Bij de eerste kaart heb ik Schut papier 225 gr gebruikt bij de tweede het wat dikkere Texel aquarel papier 300gr.
Ik heb de bloemen eerst gestempeld met VersaMark en met wit embossingpoeder verhit. Daarbinnen kun je dan heel fijn met een waterkwastje en Zig Brushes werken.
Deze kaart doet mee aan:
TIME Out Challenges #107 Spring
Card Mania Challenges #103 Spring
Pause Dream Enjoy Challenge #15 Anything Goes 
Ik heb voor één bloem steeds 3 verschillende tinten gebruikt en in het midden van het bloemblad wat geel aangebracht.
De set Adore You is op het ogenblik in de Sale bij Altenew, dus misschien kan Marlous er ook wel met wat korting aankomen. Mocht je deze bloemen ook geweldig vinden stuur Marlous via contact dan even een mailtje.
Ik ben echt heel blij met het effect.
De tekst Smile is ook een set van Altenew. Hij is bij Marlous nog op voorraad.
Hopelijk kunnen we snel genieten van wat echt voorjaarsweer.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

Danielle zei

Wat een geweldige kleuren!! Mooi met het witte embossingpoeder, echt prachtige kaartjes. Fijn weekend, hopelijk blijft het zonnetje vandaag :-)

Janis Lewis zei

Cute card! Thanks for sharing with us at Pause Dream Enjoy Challenges.
Janis
Pause Dream Enjoy