Pagina's

dinsdag 28 november 2023

Herfstkleuren met Crealies

 Hier zijn alle blaadjes wel van de bomen gestormd en geregend, maar deze herfstkaarten staan gezellig op de kast.
Het is dezelfde techniek als bij de kerstkaart van de vorige blog. 
Deze kaart heeft een mooie de zonnebloem van Ludiec erop.
Alle andere materialen zijn van Crealies.
Op de kaart hieronder heb ik een paddenstoel van Visable Image neergezet.
Deze kaart doet mee aan:
Ik vind deze techniek nog steeds super leuk om te doen.
We hebben een hele natte Sinterklaasintocht gehad, maar onder de luifel stonden we allemaal droog. Mira snapt er nog niet veel van, maar de liedjes en de muziek vindt ze heel leuk.
Er lijkt nu eventjes wat winter gevoel aan te komen. Wat waren wij blij met het zonnetje van vandaag. Vanmorgen weer even in het EMC geweest voor een nieuwe CT scan voor mijn man. Volgende week 5 december worden de uitslagen weer met ons besproken. Alles lijkt naar wens te gaan, maar het blijft toch elke keer weer spannend. We hopen op een mooie en fijne 5 december.
Groetjes Marja

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende creaties!! Zeker spannende elke keer.

Elly zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt zeg!!!
En natuurlijk is het enorm spannend, ik duim voor een goede uitslag.
Groetjes Elly

Femmy zei

Prachtige kaarten Marja, kleuren springen eruit. Sinterklaas is nu dubbel zo leuk met je kleindochter. Spannend blijven die scans altijd, duim voor jullie. Groetjes Femmy

GerJanne zei

Heel mooie kaarten Marja. Prachtig met die cirkel van inkt. En dat het spannend is snap ik. Dat zal wel blijven denk ik. We duimen mee hoor!
Leuk, Mira bij Sint. Ik ben benieuwd hoe Jesse zal reageren.

Kaartenkraam zei

Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt, die kleuren zijn super! Er straalt gewoon warmte vanaf!!
Jammer dat Sinterklaas zo in het water is gevallen, wij hadden hier in Zwolle geluk.
Hopelijk brengt de Sint jullie op pakjesavond een mooi cadeau in de vorm van goede berichten voor je man.

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een prachtige herfstkaarten in warme herfstkleuren Marja. De kleuren lijken haast licht te geven. Dat vind ik ook zo mooi bij sommige bomen als de zon schijnt, dan lijken de bladeren die er nog aan zitten in vuur en vlam te staan. Die uitstraling heb jij hier ook bereikt. Wat gezellig met z'n allen naar de intocht van de Sint. Begrijpelijk dat wachten op de uitslag steeds weer spannend is, ik duim voor jullie hoor.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Heel mooie kaartjes waarop weer heel wat te bekijken is, zo mooi zonnig die eerste (eigenlijk vandaag ook weer zon) en de tweede met mooie warme kleuren en prachtige paddenstoel is ook prachtig. Gezellig zo met kleinkind naar de Sint, als ze zo klein zijn is het leuk!