Pagina's

dinsdag 5 september 2023

Mini stamps en Stencil Girl

 Het stempelen met de mini stempeltjes van Card IO is een soort verslaving als je eenmaal bezig bent. Nu kwam er een de uitdaging bij. Met een ministencil in de cirkel ook een gezichtje maken. Ik heb hier het ministencils van Eve gebruikt
Eerst met potlood heel dun de cirkel aan geven en dan met de bloemetjes en blaadjes aan het stempelen. Daarna het stencil erop leggen en voorzichtig met Distress Ink Lost Shadow de contouren aangeven. Daarna met potlood het gezicht met potlood kleur geven. Ik vind de ogen nog het lastigst, maar voor de eerste poging toch aardig geslaagd.
Voor de tweede kaart heb ik het mini stencil Pretty as a Peacock gebruikt. Gestempeld met VersaColor. De hangende takken en tekst stempel zijn van Lavinia.
Bij deze laatste heb ik zelf een combinatie gemaakt met de bloemen en de blaadjes en zo de cirkel gestempeld. Ze komen uit de Card IO sets Sunny Sunflowers, Summer Meadow en Dainty Daisy.
Deze kaart doet mee aan:
Toen onze dochter op 1 juli terugvloog naar Chili zijn deze drie kaarten met haar meegegaan in de koffer. Ik was nog net op tijd om ze op de foto te zetten. Gisteren hebben we haar weer van Schiphol gehaald. Ze is deze maand hier, omdat ze morgen afspraken heeft met collega's in Leiden en de laatste week van september een congres heeft in Ahoy. Toch fijn om haar weer te kunnen knuffelen ook al was ze eind Juni nog hier.
Vanmorgen heeft ze met haar vader lekker een rondje gefietst in de polder.
Goed om de jetlag weg te werken en heerlijk even tijd samen met haar vader. Eind van de week gaat hij weer door de CT Scan en dan 12 sept de uitlagen bespreken. Best weer spannend, maar zoals je ziet gaat het best goed met hem.
Groetjes Marja

6 opmerkingen:

Femmy zei

Dat zijn 3 hele mooie kaarten en de gezichten zijn ook goed gelukt. Fijn dat het met je man goed gaat en je dochter er weer even is. Groetjes Femmy

Anita van Deur zei

Schitterende creaties!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige kunstwerkjes Marja. Heel mooi die gezichten zo omgeven door bloemetjes. Ik vind het heel goed gelukt hoor en lijkt me inderdaad heel leuk om de afbeelding te zien "groeien". Gezellig dat je dochter er weer even is en leuk zo vader en dochter op de fiets.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Heerlijk Marja, dat je dochter er weer is. En zo te zien heeft je man weer aardig conditie.
Je kaarten zijn super. Die stempeltjes zijn inderdaad heel mooi en ik kan me wel indenken dat het verslavend kan worden.....

Marjan zei

Wat een gave kaartjes, erg mooi en heel apart!! Ik heb ook zo'n setje van die heel kleine stempeltjes, gebruik ze eigenlijk nooit meer, ze liggen in de kast en misshcien moet ik ze eens wat meer in het zicht zetten.
Leuke foto van je dochter en je man zo samen op de fiets. Fijn dat ze er weer is! En hopelijk een goede uitslag de 12e!

Bernadet zei

Wat is dit weer prachtig Marja. Prachtig zo met die kleine stempeltjes.
Hoe je dat toch weer allemaal klaarkrijgt.
Wat fijn dat je dochter er weer is. Altijd fijn weer om haar weer te zien, vooral omdat ze niet naast de deur woont natuurlijk. Geniet er allemaal van.
Hopelijk is de CT scan alles goed. Duimen hoor!!