Pagina's

donderdag 16 maart 2023

Kerstkrans drie keer anders.

 Als ik dan toch alles klaar heb liggen, vind ik het leuk om wat meer exemplaren te stempelen. Natuurlijk wel steeds een beetje anders, dus eentje op kraft, eentje op Mi teintes kleur Maron 188 en Roze 352.
Je kunt deze Facebook Live uitleg terug vinden op het YouTube kanaal van Miranda. Alle stempeltjes die hier gebruikt zijn, zijn van Lesia Zgharda. Je kunt alle materialen ook hier vinden.
Ik heb gekleurd met Polychromos van Faber Castell. De takjes eromheen zijn gestempeld. Daarna nog even spetteren natuurlijk.
De roze versie vind ik eigenlijk het leukst geworden. Deze kaart doet dan ook mee met:
52 weeks to Christmas week 11
Th Holly and Ivy Christmas Challenge #135 Anything Goes
My time to craft Christmas Something with Rrr Round
Deze laatste kaart is op kraft gekleurd en hier heb ik de besjes blauw gemaakt, want eigenlijk zijn het bosbessen, maar ik vind de rode versie ook heel leuk. Bij één van de kaart heb ik een vergissing gemaakt. Ik ben benieuwd of jullie dat zien.
Met de amarylliskaart ben ik bij Kleuren met potloden in de top3 beland. Zo leuk en heel blij mee.
Bij Holy and Ivy Christmas Challenge heb ik de top 5 gehaald met de Christmas Carols. Daar ben ik natuurlijk ook heel trots op.
We zijn vandaag op pad geweest met onze kleindochter (7 mnd) en schoondochter. Echt super leuk en het weer was ook heel lekker. Mijn man heeft ook weer wat meer energie. Omdat het met de bloeduitslagen veel belovend zijn mag hij verder met de immuuntherapie, maar nu met de enkele kuur die gelukkig minder belastend is.  
Groetjes Marja

8 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Je kaarten zijn alledrie prachtig en je vergissing kan ik niet vinden hoor, ik ben benieuwd waar die zit.
Wat fijn dat je man weer meer energie heeft en dat hij verder mag met de immuuntherapie.
Gefeliciteerd met je topkaartje!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Hoi Marja, wat heb je een mooie kaarten gemaakt en ik ben helemaal fan van de onderste met het blauw! Zo prachtig!
En wat gezellig om samen op stap te gaan en zo fijn dat je man weer wat meer energie krijgt!

Anita van Deur zei

Schitterende serie kaarten, heel mooi gestempeld en ingekleurd. Bedankt voor het filmpje die heb ik opgeslagen.
Heerlijk zo`n dagje uit, fijn dat je man nu een minder belastende kuur krijgt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat fijn dat de bloeduitslagen weer perspectief bieden Marja en je man verder mag met de therapie die iets minder belastend is. Dan heeft hij misschien meer energie om leuke dingen te ondernemen. Ik ben weg van je gestempelde en prachtig ingekleurde kerstkransen, vooral de roze vind ik top. De besjes lijken wel van het papier af te springen. Gefeliciteerd met je toppertjes, superleuk! Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Becca Sadler zei

Marja: Hello! Thanks for sharing your cards at MTTCC!! The red berries in the wreaths are wonderful! Your Christmas cards are elegant! --Becca/DT

Marjan zei

Drie prachtige kaarten met die mooie kransen en zo mooi van kleur ook! Ik vind de roze ook het mooist, geloof ik.
Wat fijn dat je man wat meer energie heeft en hij verder kan met een minder belastende kuur.

Bernadet zei


Wat heb je dit weer super gemaakt Marja.
Ik vind die onderste met de blauwe besjes helemaal gaaf!
Wat fijn dat je man weer wat meer energie heeft en dat ie verder mag met de minder belastende immuuntherapie.

Femmy zei

Fijn Marja de berichten over je man.
Prachtige kaarten heb je gemaakt, groetjes Femmy