Pagina's

vrijdag 31 maart 2023

Celestial Art part 1

Dit zijn mijn eerste twee resultaten van de Celestial workshop. Over het werken met een brayer en verf op de verschillende kleuren Paint On papier heb ik veel bijgeleerd. Soms was het lastig om de embossingpoeder goed te laten pakken op de ondergrond. Dan zijn de zig emboss pennen handig. De materialen voor deze workshop van Miranda Degenaars kun je HIER vinden.
Ik heb hier van Seth Apter Mud Pie en Crusty Cooper gebruikt. De tekst is ook van Chocolate Baroque en is van de set Artistic Expressions.
Hier heb ik de WOW poeders Wit, Genteel en Black Glint gebruikt. Deze workshop was behoorlijk buiten mijn comfortzone, maar uiteindelijk toch heel fijn om te doen.
Deze kaart doet mee aan:
Vandaag is de laatste dag om met deze uitdagingen mee te kunnen doen, dus nog net op tijd.
Het is ook fijn om weer thuis te zijn. Alles opgeruimd en weer even aan de hobby. Nu nog wat meer lenteweer. Dat zou fijn zijn.
Groetjes Marja

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaarten, even weg vind ik ook altijd leuk, maar terug komen thuis nog fijner :) Fijne dag.

Marjan zei

Heel mooie en bijzondere kaarten, ik vind ze echt artistiek! Prachtig gebruik gemaakt van de materialen van de workshop, al was die wat uit je comfortzone. je zou hem ook kunnen linken bij Dutch card lovers, waar we embossing vragen.

Colien zei

Supermooie mixed media kaarten, heel tof! Dankjewel voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

Nelly zei

Leuke kaart heb je gemaakt voor onze mixed media challenge bij 4 - Season Challenge Blog.

Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly

Elly zei

Wat een gave kaarten! Knap gedaan.
Even een reactie op schoonmaaksters op school. Wij zijn nog met zn tweetjes in vaste dienst van school. Voorheen waren we met zn drieën, maar sinds een paar jaar is het zodra iemand weggaat is er een schoonmaakbedrijf voor teruggekomen. Dus mochten wij weg gaan worden wij ook vervangen, is gemakkelijker bij ziekte enzo (tenminse dat hopen ze, ook bij hun is er personeelstekort) En mensen van een schoonmaakbedrijf die zie je bijna niet, dus moeilijk een band mee op te bouwen en moet zeggen ze werken zoveel anders dan wij. Ik werk er dan ook al 21,5 jaar, en wil het dan ook altijd zo goed mogelijk achterlaten.
Groetjes Elly

Creaine zei

Mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Mixed Media Lovers Challengeblog. Succes!! Hopelijk zien we je volgende maand weer?!
Groetjes Ine (blogowner)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig wat een kunstwerkjes Marja. Hele mooie kleuren ook. Volgens mij gaat vanaf morgen het zonnetje meer schijnen, ik snak er ook naar.
Fijn weekend.
Lieve groetjes Miranda

Daniëlle - voorjougedaan zei

Oh wat een mooie creaties in Mixed media! Voor de stars moon vind ik echt geweldig,en heel mooi in kleur gecombineerd 🤩. bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

Femmy zei

Prachtige kaarten Marja. De kleuren zijn ook erg goed gekozen.
Fijne paasdagen
Groetjes Femmy