Pagina's

donderdag 16 februari 2023

Combi kerstbal kaart.

Voor o.a. de challenge van deze donderdag van 52 Weeks to Christmas nog een combi kaart met een kerstbal erop. 
Deze kaart doet dus mee aan:
The Holy and Ivy Christmas Challenge #133 Anything Goes
Girlz Creative Christmas Challenge #7 Geen Rood

Blauw, zeegroen en lila zijn toch wel mijn favoriete kleuren, dus ook een kerstkaart gemaakt met deze kleuren. Ik heb hier ook de Holly Berry Cluster en de de Pickel Poinsettia van IO, en het hulsttakje van AJ erbij gebruikt. De kerstbal op deze kaart is van het sheet Pears and Baubles ook van Chocolate Baroque. Deze sheet is alleen niet meer in productie, maar te mooi om nu niet meer te gebruiken. Ik geëmbost met Wow embossing poeder Metallic Platinum.
Ik ben er een beetje laat me, maar ik was winnaar bij de CRAFT Challenge #665. Zo leuk en heel blij mee. Ik mag er een keer gast designer zijn, maar ik heb ze laten weten dat ik geen idee heb of me dat tegen die tijd wel gaat lukken. Mijn energie is door alle omstandigheden heel wisselend. Het kaarten maken moet vooral een ontspanning blijven.
We hebben genoten van de afgelopen zonnige dagen. Nu is het helaas weer even wat minder.
Groetjes Marja




17 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaart in een schitterende kleurcombinatie.
Gezellig dat je er vandaag weer bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een kunstwerkje weer Marja. Hele mooie kleurtjes en feestelijk door het goud wat je erbij gebruikt hebt. Zeker nu moet het knutselen ontspanning blijven en moet er geen "moeten" achter zitten, logisch hoor. Wel leuk dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd!
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Wat een mooi kaartje! Zulke mooie kleuren en mooie details! Erg mooi gedaan. Gezellig dat je wel meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Marijke zei

ik weet niet meer wat ik nu gedaan heb en of ik nu een tweede keer een berichtje aan het tikken ben maar dan is het maar zo! Je kaartje is prachtig! Deze kleuren zijn ook wel mijn favoriet en je hebt zulke mooie details verwerkt. fijn dat je ook meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Margreet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Dit zijn ook wel een beetje mijn favoriete kleuren.
Nog gefeliciteerd met je winnende kaart en je hebt gelijk om hen te laten weten dat je kaarten maken als ontspanning ziet.
xxx Margreet

Anita van Deur zei

Ohhh dit is schitterend, heb er lang na gekeken zulke mooie kleuren en details. Inderdaad alles moet leuk blijven en je energie geven.

jackelien zei

Prachtig gemaakt. En idd schitterende kleuren.
Groetjes Jackelien

GerJanne zei

Hoi Marja,
het si ene supermooie kaart. Die kleuren , daar houd ik ok zo van! Heel gaaf.
En ik snap helemaal dat je energie zo wisselend is. Dank je nog voor je mailtje.
Sterkte met alles. Het is een intensieve periode. In de eerste plaats voor je man, maar voor een partner gaat het ook niet in de koude kleren zitten.

Elly zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes Elly

Jantine zei

Mooie kaart, Marja, prachtig papier heb je gebruikt, geeft een nostalgische sfeer.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kaart is dit, die achtergrond, zo mooi, en de prachtige bal in het midden maakt het af. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Femmy zei

Prachtig Marja en inderdaad energie vretend is het traject waar jullie in zitten. Groetjes Femmy

Claudia's kaartjes zei

Your card is very lovely Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

Hugs
Claudia
DT Girlz Creative Christmas Challenge

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

!neke zei

Prachtige sfeervolle kaart !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Heather zei

So pretty, Marja, what a great layout! Love your soft and playful colors here, and the vintage look with the gold touches! Thanks so much for playing at Sparkles!

samantha's cards zei

Lovely Christmas card, thanks for joining us at THAIC.

Billie A zei

Beautiful card. I love everything about it. so glad you shared over at Sparkles Christmas.