Pagina's

vrijdag 27 januari 2023

52 weeks to Christmas Belletjes

Voor de laatste week van januari is er een uitdaging en dat is: Een kerstkaart met belletjes erop. Nu heb ik er daar twee van gemaakt. Dit is dus een mooie aanleiding om ze te posten.
Deze kaart heeft de meeste belletjes dus die doet mee aan:
Deze kaart doet mee aan:
CRAFT Challenge #665 Christmas
Ook voor deze kaarten heb ik de stempels van Chocolate Baroque gebruikt. Natuurlijk weer veel dank voor de inspiratie van Miranda
Voorlopig heb ik nog genoeg belletjes liggen hihi.
Veel liefs en Groetjes Marja

19 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wat een bijzondere kerstkaarten! Ze doen heel oosters aan zo weelderig qua kleur en goud en motieven. Ik vind ze heel mooi!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Hoi Marja,
het zijn heel gave kaarten! Beetje dezelfde stijl als de andere met de engel. Knap hoe je dit weer gemaakt hebt.
En dank je wel voor je mailtje. Ik mail je binnenkort terug hoor!

Anita van Deur zei

Super gaaf deze kaarten en de kleuren top!

Bernadet zei

Wat zijn dit weer bijzonder mooie kerstkaartjes Marja!

Marjan zei

Mooi en kleurrijk, net als Ank vind ik ze iets Oosters hebben, heel mooi! Net als je engelen kaarten eronder, die miste ik ook al door dat wifi gedoe...

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kaartjes Marja, die achtergrond en die kleuren zijn zo mooi, een beetje in Marokkaanse sferen. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kleurrijke kerstkaarten Marja. Ik was aan het speuren naar de belletjes, pas toen ik de gekleurde belletjes onder je post zag viel het kwartje. Ik zat bij de stempels te speuren LOL.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Wat een prachtige kaarten !!!!
De kleuren zijn ook top !!! De
Groeten Ineke
DT52WTC

Jenny L zei

Hi Marja,
Happy Rudolf Days.
Oh my word these are so luxurious looking designs.
Wonderful elements and colours used on them.
Makes me think of Indian silk work.
Thank you for joining the Rudolf Challenge.
Lots of crafty love. Jenny L.

Annemarie en Merit zei

schitterend deze kaarten met de meest prachtige kleuren....
Leuk dat je meedoet met de uitdaging belletjes op je kaart.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Margreet zei

Wat een mooie, mysterieuze kaarten en wat leuk dat je belletjes in alle kleuren hebt.
xxx Margreet

Kerry Charles zei

What a beautiful card. Thanks for joining us at CRAFT Challenge. Kerry (DT)

Sue's Crafty Corner zei

What a beautiful colourful card you've created Maja. Thank for in joining fun at Rudolph Days this month.

Sue xx

Femmy zei

Wauww Marja deze zijn geweldig, wat een kleurrijk geheel met mooie technieken. Groetjes Femmy

Darline Maes zei

heel mooi kaartje, bedankt om mee te doen, groetjes Darline

Sheryl zei

Oh this is absolutely stunning!
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl CRAFT DT xx

Jantine zei

Prachtige kleurrijke kaarten, Marja! Dank voor het meedoen aan onze uitdaging bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Suzan zei

Mooi kaartje heb je gemaakt voor de bellen Challenge Marja!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

wat een prachtige kerstkaart! beetje oriëntaals qua kleuren.
Fijn dat je meedoet met onze belletjeschallenge!
Groetjes
Nancy 52WTC