Pagina's

woensdag 9 november 2022

Schuiven met Miranda deel 2

 Daarna heb ik ook nog twee donkerdere kaarten gemaakt.
Een wat meer mannelijke versie. Dat was heel handig met veel verjaardagen in september en oktober. Eentje dus voor mijn man in september en de andere voor mijn zoon die in oktober jarig was.
Op de achtergrond heb  ik weer stempels van Tim Holtz en Chocolate Baroque gebruikt. Het zijn hele bouwwerken geworden, maar echt super leuk om te doen en weer zo anders. Inmiddels is het alweer november en vroeg donker. 
Groetjes Marja

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw het zijn hele mooie kaarten prachtige kleuren en echte kunstwerken Marja! Knap hoe je het samenstelde, een van je vorige kaarten heeft ergens een top plaatsje gehaald zag ik. Fijne dag.

GerJanne zei

Deze twee zijn ook weer heel bijzonder. Als ik het goed begrijp zijn het verschillende stempels die je over elkaar heen zet? Nu nog even naar de ost hieronder...

GerJanne zei

Ah, die had ik toch al gezien! Door het weekend dacht ik dat ik hem gemist had....

Elly zei

Wow dit is gaaf zeg.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het zijn echte kunstwerken Marja, heel mooi.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Deze twee zijn ook al zo prachtig, je hebt er weer kunstwerkjes van gemaakt, Marja! Heel mooie kleuren ook. Zeker geen standaardkaarten en vast erg gewaardeerd door de ontvangers!

Femmy zei

Schitterend Marja je kaarten, ik hou hier wel van.
Groetjes Femmy

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een bijzondere kaarten, kunstwerken en wat een mooi kleurgebruik!
groetjes Alma

Bernadet zei

Wat gaaf hoe je dit gemaakt hebt Marja!