Pagina's

vrijdag 30 juli 2021

Marbling deel 2

Natuurlijk had ik nog wat meer achtergronden liggen van de online workshop Miracle Marbling. De eerste hier is met geel roze tinten.
Daar heb ik zonnebloemen op verwerkt. De zijwaartse zonnebloem is van IO en de andere grote en kleinere zijn van Ludiec. Net zoals de tekst Zonnestralen voor jou. Het kleuren van alle blaadjes was natuurlijk wel even een werkje.
Deze kaart doet mee aan:
Double D  Colors of Summer
The Paper Funday  Anything Goes/Summer Fun
Deze vriendinnen zijn van Art Journey en wat extra blaadjes gestempeld met een stempeltje van Lavinia.
Het raamwerk is van 100proofpress. Met een zwart pastelpotlood en een doezelaar heb ik om de zonnebloemen schaduw gemaakt. Langs de randen van de panelen heb ik met Pearl  Gold Sparkle wow embossingpoeder aangebracht.
Daarna heb ik ook nog een achtergrond gemaakt met wat fellere kleuren en distress oxide spray gebruikt voor het maken van de achtergrond. De VersaMagic Chalk en Brialliance Inkten zijn hiervoor heel fijn. 
Deze kaart doet mee aan:
Pammie's Inky Pinkies #2130 Anything Goes
Crafting Happiness #106     Anything Goes
Lemon Shortbread #151       Anything Goes
Voor het aankleden heb ik de volgende stempels gebruikt:
Het inkleuren heb ik gedaan met mijn Caran d'Ache en Faber Castell potloden. Het wit in de vogel heb ik mooi wit gekregen door er White Ink 30 van Zig over te schilderen. Zo spreekt hij veel meer vind ik. Nog even een leuk doorkijkje en een mooie tekst erbij.
 Dan is ook deze kaart weer af.
Zo opgevouwen past bij in een grote A5 envelop.
Van de rozen workshop wil  ik nog twee kaarten afmaken, dus daar kan ik lekker mee verder. Nou mag het van mij ook best droog en zonnig worden, want dit kun je toch niet echt zomer noemen. Groetjes Marja
 

9 opmerkingen:

Vicki zei

Wow, gorgeous backgrounds on your projects. Love the sunflowers and hummingbirds. Thanks for joining the Double D, "Colors of Summer" Challenge.

Kaartenkraam zei

Wow, deze zijn ook weer prachtig. Ik ben helemaal weg van de fuchsiakaart, geweldig mooi!

groetjes van Ank

Darlene zei

WOW! These are FABULOUS and beautiful!!! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Colors of Summer’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

Diane zei

Beautifully created Z cards, so unique and pretty! Thank you for joining our challenge at Double D!
Diane DD DT {Nellies Nest}

Marjan zei

Ik dacht eerst dat ik al langs geweest was, maar zag deze natuurlijk op Insta of Facebook :)
Gaaf zeg, jij bent echt een heel goede leerling van Miranda, je kaarten zijn allebei erg mooi, met een lichte voorkeur voor de tweede vanwege de Fuchsia's en kolibrie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oooooh wat mooi Marja, ik ben helemaal weg van deze creaties. Dit is zoveel méér dan een kaart. De eerste zo mooi in die zachte kleurtjes en alles loopt zo moi in elkaar over. De schaduwen rond de zonnebloemen creëren echt diepte. Ik vind die creatie mooi dromerig. Ook de tweede is sprookjesachtig mooi, echt kunstwerkjes allebei.
Nee de zon is ver te zoeken maar wel fijn weer om iets te ondernemen of te knutselen ;)
Lieve groetjes Miranda

Kathy Krug zei

Beautiful designs. You are a master of cool backgrounds. Thanks for sharing with us at Double D Challenge Blog. We hope to see more of your creations.
Kathy
DD DT

Lori Podolsky zei

Wonderful backgrounds, Marja. They turned out beautifully. Thank you for playing with us on the Lemon Shortbread Challenge Blog. Good luck with your entry, and hope to see you again. Hugs, Lori (DT)

Marci zei

Your creation so beautiful that we are very grateful 😃 at The Paper Funday Challenges for having your work with us 🥰 !
Marci - DT