Pagina's

woensdag 9 juni 2021

Drieluik kikkers

 Ik had nog twee pakketjes van Aniet liggen en heb even tijd gemaakt om daar ook iets mee te doen. Ook fijn om weer met allerlei techniekjes bezig te zijn, die ik op eerder workshops bij haar al eens had gedaan. Dit is een drieluik dat opgebouwd is met de onderdelen van Pizza Box.

Deze geweldige kikkers zijn van Penny Black en zaten in het pakket. Ik heb heerlijk zitten kleuren met mijn zig brushes. Voor dit fijnere werk zijn ze echt heel fijn.
De stempels zijn afgedrukt op aquarel papier en de andere onderdelen zijn uit fluweelkarton gestanst.
De bloemen, blaadjes en randjes heb ik bewerkt met Distress Oxide en Inkt.
Het blaadjes paneel op de achterkant heb ik gesprayd met verschillende kleuren Oxide Spray en aan de lucht laten drogen. Er ontstaan dan hele mooie kleuren.
Deze kaart doet mee aan: 
Word Art Wednesday Week #495 - #496 Anything Goes.
The Card Concept #157 Vacation Time
The Paper Players PP544 Signs of Summer
Time Out Challenges #189 It's Spring Again.
Op de lege zijpanelen kan nog een leuke boodschap voor de ontvanger.
Je zou met dit weer willen dat je een kikker was en lekker kon plonzen in het water. Gelukkig is het nog niet al te heet. Vrijdag komen ze de airco monteren. Wat ben ik daar blij mee.
Ik ga ondertussen nog even verder met het andere pakketje.
Groetjes Marja

8 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een feestje om naar te kijken Marja. Leuk zo'n drieluik en die afdrukjes zijn schitterend ingekleurd. De afwerking met de bloemen en de gekartelde cirkelkaders zijn top. Heerlijk airco! Bij mij komen ze 30 juni, ik kijk er zo naar uit.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Ooow dit is echt geweldig mooi gemaakt Marja.

Ann Schach zei

A beautiful triptych, Marja! These are such cute little frogs, and your coloring of them is perfect. I love the flowers and all of the wonderful details! I am so happy you played in my Signs of Summer challenge at The Paper Players this week!

Epie zei

Wat een prachtige kaart Marja , lekker zomers
Groetjes Epie

Amanda Mertz zei

Such a cute trifold! I love the sweet frogs and how you showed them off in each little scene! We've been seeing and hearing frogs more often so they are definitely a sign of summer! Thanks for sharing at The Paper Players!

Marjan zei

Deze heb ik even gemist, wat is hetsuper geworden! Ik denk dat je hier best veel werk aan gehad hebt, er is zoveel detail! Heel mooi, Marja!

Alka zei

Beautiful card

Jill V zei

This is so beautiful - I love how created all those frog scenes - and they are so perfectly coloured - fabulous!!! Thanks so much for playing along with us at TIME OUT!