Pagina's

vrijdag 16 april 2021

Bloemen met een goudenrandje

 Dit is de tweede workshop die ik online heb gevolgd bij Miranda Degenaars. Hij heet Miracle Beginnings. De bloemen zijn gestempeld met versamark en daarna geëmbossed met WOW super fine gold. Het inkleuren hebben we met Tombow ABT brushes gedaan. 

Deze bloem is de Tree Orchid van IO. Het gouden randje aan de buitenkant is WOW Gold Sparkling. Dat geef een heel sjiek effect.

Dit is de tweede kaart. Dit is de lovely daisy stem ook van Impression Obsession.

De teksten zijn van Altenew. 
‘s Middags hebben de bloemen aangevuld met takjes en blaadjes door een masker over de bloem te plakken.
Deze roos is van Altenew en heb ik ingekleurd met Zig Brushes. Het was heerlijk om te doen en ik ben heel blij met het resultaat.Je krijgt echt zin in het voorjaar en mooi weer om te wandelen. Nu nog een beetje hogere temperaturen. 
GroetjesMarja

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh wauw wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Super gaaf dat gouden randje. dat staat heel sjiek. EN je kleurwerk is heel erg mooi.

Kaartenkraam zei

Wow wat een prachtige kaarten. De eerste kaart met de orchidee vind ik de mooiste maar de andere twee zijn ook prachtig. Dat gouden randje rond de kaart is ook heel erg mooi.

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat mooi Marja, ik ben weg van de onderste kaart.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Ziet er prachtig uit Marja.
Ik vind de bovenste zulke mooie kleurtjes hebben!