Pagina's

maandag 17 augustus 2020

Turner Surprise deel 2

Een poosje geleden maakte ik kaarten met de Turner Surprise set van Mama Elephant. Ik kon het niet laten om nog twee kaarten te maken.
Eéntje met de cupcakejes fabriek van LOTV en de andere met de draakjes van Mam Elephant zelf.
Dicht zien ze er zo uit.
De muisjeskaart heeft een afbeelding van Lili of the Valley. Die is op eigenlijk best groot en ik had hem al een poosje ingekleurd liggen. Helaas zijn er van dit merk alleen nog digistamps te koop. Ik ben blij dat ik een leuke verzameling rubberen stempels heb.
Nu had ik een Eureka momentje en dacht dat hij heel leuk op deze kaart zou passen. Dicht steekt er nog een klein stukje van de taart onderuit. Geinig toch. De tekst is van MFT en past er prima bij dacht ik zo.
Deze draakjes kaart doet mee aan: 
Deze minidraakjes vind ik echt super schattig. Ik heb ze ingekleurd met Copic Markers.
Gebruikte materialen:
Mama Elephant Turner Surprise Set en Dragon Wishes.
Heerlijk dat het buiten nu wat afkoelt. Eindelijk weer wat energie om creatief te zijn.
Groetjes Marja

5 opmerkingen:

Marjan zei

Zag ze al op Insta en FB, zo gaaf deze kaarten, Marja! Erg leuke diertjes ook op je kaarten. Denk dat het best nog een werkje is om ze te maken!

Faye Wynn-Jones zei

Such a super collection of cards x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat zijn ze leuk en mooi Marja, leuke stempels en mooi ingekleurd. Wat gaaf dat door het draaien eigenlijk een heel andere kaart ontstaat. Volgens mij best een werkje om dit soort kaarten te maken maar dan heb je ook wel iets bijzonders. Helemaal top.
Lieve groetjes Miranda

Renate zei

Wauw!!! Maar dit ziet er wel even super leuk uit zeg.
Leuk dat je je kaartjes laat meedoen aan onze challenge.

-xies- Renate.
(DT Papercraft Challenges)

Hannapanna zei

These are really lovely! Gorgeous images and details. Thank you for joining our Anything Goes challenge over at Scrapping4Fun Challenges and good luck.

- Hanna, DT