Pagina's

woensdag 29 juli 2020

Lawn Fawn Camera meets MFT

De Camera set van Lawn Fawn blijft heel leuk, dus genoeg ideetjes in mijn hoofd om ermee aan de slag te gaan. Ik heb hier lekker zomers Design Papier van Reverse Confetti gebruikt.
Het maken van het camera oog gaat al een stuk makkelijker nu ik het dikkere karton en de Powder Tool gebruik om hem makkelijker te laten glijden. Ik heb ontdekt dat mijn Stitched Circle Scallop Frame van MFT om de sluiterrand past. Dit geeft een leuk effect vind ik.
Marianne Design LR 0541 palmboom.
Deze kaart doet mee aan de zomeruitdaging#99 van HobbyVision.

Daarna heb ik nog een fotocamera kaart gemaakt met huisdieren als onderwerp.
Wat pootafdrukjes op de sluiter van de camera als hij dicht is leek me een leuke aanvulling.
Deze Picture Perfect Selfies zijn heel grappig voor in de camera, daarna heb ik de camera aangekleed met wat andere dieren.
Het was even knutselen maar ik ben reuze blij met deze twee kaarten. Voorlopig blijven ze nog even op de kast staan en doe ik ze af en toe even open en dicht :).
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

Bernadet zei

Oooow wat een gave kaart is dit Marja

Nicole Parmentier zei

Wouw wat zijn ze leuk deze camera-kaarten!! Vooral die huisdieren-selfie vind ik hilarisch!! Ook je slimline kaart van je vorige blogpost is een beauty. Heel gaaf met die shakergedeelten er in!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, dat zou ik ook doen Marja, eerst zelf van deze mooie en leuke kaarten genieten. Ik lig in een deuk om die met de huisdieren, die koppies, helemaal geweldig dit. Als je zo'n kaart mag ontvangen ga je er volgens mij ook steeds mee spelen hihi.
Lieve groetjes Miranda