Pagina's

maandag 6 juli 2020

Cardwheeling monster and crab

Omdat ik het niet laten kon, heb ik nog twee kaarten gemaakt met de techniek van de vorige post.
Deze vind ik eigenlijk nog veel leuker geworden. Waarschijnlijk door de vrolijke kleurencombinatie. De monsters zijn bij MFT niet meer te vinden, maar Doeading heeft ze nog wel in de webwinkel.
Deze krab leek me ook heel geschikt om over de kop te laten rollen, dus daar heb ik ook nog een kaart meegemaakt.
Zijn kleinere vriendje kijkt mee over de heuvel mee.
Ik ga er vast nog eentje maken met de kikkers, maar ik ga eerst even aan de slag met de camera van Lawn Fawn
Gebruikte materialen:
MFT stamp sets: MonsterSized, Just Beclaws. Sending a Smile
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

R's Rue zei

Love it so much.

Nicole Parmentier zei

Twee superleuke kaartjes!!

Marjan zei

Onwijs gaaf, Marja!!