Pagina's

donderdag 1 oktober 2020

Hello pull me

Deze kerstman kan zich heel goed verstoppen achter de kerstkrans. Ik zag vorig jaar dit idee ergens voorbij komen, maar dan met een Kerstman die uit een schoorsteen kwam. Dat vond ik een super leuk idee, maar heb het op deze manier gedaan. Met takjes en bloemetje heb ik de krans gemaakt. 

Deze kaart doet mee aan:

Hier kun je zien hoe het systeem werkt.

Het is niet echt moeilijk en geeft een super leuk effect.

Gebruikte Materialen:
Groetjes van mij op deze regenachtige donderdag.

11 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een gave kaart, Marja. Leuk met dat mechanisme waardoor de kerstman tevoorschijn komt.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf, heel leuk die tevoorschijn piepende kerstman Marja. Een mooie kerstkaart in vrolijke kleuren.
Gezellig dat je meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anita van Deur zei

Wat schattig dat je kerstmannetje te voorschijn komt, leuke kaart.
Groetjes Anita

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Marja!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Rosina zei

Leuk kerstkaartje marja...wat geinig dat je de kerstman kan verstoppen...KNAP gedaan!!

groetjes Rosina

marian zei

Erg leuke kaart met de kerstman.
Groetjes van Marian.

Epie zei

Grappige kestkaart Marja , ik hou van deze verassingen
Fijn weekend en groetjes Epie

Annemarie en Merit zei

Hele leuke en vrolijke kaart!!!!
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC>
Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

Enny zei

Wat een prachtige slider-kaart, super, die kerstman achter de krans ! Groetjes, Enny

Marjan zei

Echt een te gekke kaart, Marja! Super deze pull up kerstman in de prachtige krans! Leuk papier ook met de dots. Het filmpje van de kerstman in de schoorsteen ken ik ook.

GerJanne zei

Hoi Marja,
ik zag dat je op bezoek bent geweest op mijn blog. Wat leuk! Ik kom altijd even ene tegenbezoek brengen en zie je kerstkaart van 1 oktober. Wat een ontzettend leuke sliderkaart! Super!