Pagina's

dinsdag 22 oktober 2019

LLovely Christmas

Ik zag op het MFT blog een leuke schets voorbij komen en kreeg daar gelijk allerlei ideeën bij. Ik wilde graag deze schattige Lama's op een kerstkaart gebruiken. 
Dit is mijn uitwerking geworden. Ik ben te laat om mee te doen, maar dat mag de pret niet drukken. Voor de achtergrond heb ik de Snowflakes Fusion Cover Up gebruikt. Die is best druk dus heb ik de rest van de aankleding verder rustig gehouden.
Gebruikte materialen MFT:
Snowflakes Fusion Cover Up
De Banner is uit Blueprints 28
In Zuid- Amerika lopen er naast Lama's ook Alpaca's, Quanaco's en Vicuna's rond. De laatste twee hebben we op onze reizen door Chili in het echt mogen zien. Ik heb ervoor gekozen om deze lama's wat meer in de Quanaco stijl te kleuren. 
Natuurlijk volgen we het nieuws uit Chili op de voet en hebben we veel contact met onze dochter die in Santiago woont. Gelukkig gaat alles goed met haar, maar het zijn natuurlijk wel spannende tijden.
Groetjes Marja



Geen opmerkingen: