Pagina's

maandag 28 oktober 2019

From our house to yours

Ik ben laat aan mijn kerstkaarten begonnen, dus heb ik deze kaarten nu gemaakt in een serie van 4. Bij alle vier ben ik van dezelfde basis uitgegaan en ze toch net even anders gemaakt. 
Voor deze kerstkaarten heb ik me laten inspireren door een schets die ik zag op één van de challenges. Ik heb de tekst in een Square of Rectangle Peek-a-Boo Window van MFT gezet en er een schudkaart van gemaakt. Hier en daar heb ik nog wat plakparels aangebracht.
Deze kaart doet mee aan:
Just Add Ink#480 Shakercard technique
Gebruikte materialen: MFT 
De stempeltjes zijn uit een oude serie van Clearly Besotted.
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

Nikki Spencer zei

Marja, your shaker cards are great, very fun and festive! Thanks for sharing at Just Add Ink.

Marjan zei

Ik vind ze prachtig! Leuk dat ze allemaal net anders zijn, een gave serie!

ColourmehappyDi zei

You have to love a shaker card - they add such fun. Thanks for sharing yours with us for our Just Add Ink technique challenge.
Di