Pagina's

zondag 15 september 2019

Happy Birthday with Deco Foil

Ik had voor onze vakantie een groot aantal blogpost klaar gezet, zodat ik tijdens de vakantie toch steeds iets kon plaatsten. Nou mooi niet. De wifi en de 4G waren zo traag dat dit echt niet ging lukken. Verder was het een heerlijke vakantie en heb ik af en toe lekker zitten kleuren. Ook heel fijn. Nu dus weer tijd om het één en ander plaatsen.
 Half juli heb ik samen met nog 4 knutselvriendinnen een workshop gevolgd bij Janette in Schagen. Super gezellig natuurlijk. Zij heeft ons o.a.geleerd om te werken met Deco Foil en Stone Drops. Dit zijn de kaartjes met het Deco Foil.
Zo leuk om weer een nieuwe techniek te leren. Het resultaat is lekker vrolijk en glanzend. Ik heb de kaarten nog aangekleed met vrolijke vogeltjes.
Ik ben heel blij deze twee nieuwe kaarten.
Groetjes Marja.

1 opmerking:

Marjan zei

Ik vind ze allebei erg mooi! Met foil werk ik soms ook, leuk spul, maar pakt niet altijd heel goed.