Pagina's

woensdag 5 oktober 2016

Hoera-Gefeliciteerd

Het is weer tijd voor een Crealies Guestdesigner kaart. 
Ik ben dol op Tags zeker als ze zo'n leuk stippelrandje hebben.
Voor deze kaart heb ik drie verschillende maten van de Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 7 with dots gebruikt.
Voor het effect op de bloemen en de tags heb ik gestempeld met Bits& Pieces no.53 en 41. Op de tags heb ik gestempeld met versamark en witte embossingpoeder voor het witte effect. Daarna kleur aangebracht met distress inkt Tumbled Glass.
Voor de tekst de tekststansen No 1 en No 3
Voor het maken van de bloemen en de takjes:
Set of 3 no. 23 Flowers 14
Duo dies no.37 Leaves 5
De bovenrand heb ik een extra accent gegeven met een On the Edge stans no. 2
Het was weer super leuk om een Crealies kaart te maken. Alle materialen zijn natuurlijk te vinden op de website van Crealies of bij Marlous in de winkel.

1 opmerking:

José zei

Prachtige kaart met heerlijke kleuren. Leuk die tags met stippelrand.