Pagina's

dinsdag 14 juli 2015

Have a cherry good day

Ik heb deze kaart gemaakt voor een collega die ging trouwen. Dit blijft mijn favoriete model uit de workshop Kleurrijk van Anita. Zo leuk om dan steeds weer met andere stansen te combineren.
Ik heb gebruik gemaakt van:
Taylored experessions 

Elizabeth Craft Design

My favorite Things
De kersenstansjes zijn van Magnolia en Spelbinders. Gelukkig had ik ook nog ergens een kersen charm. Het papier is uit een oude serie van Magnolia.
Marlous heeft nu ook weer heel mooi kersenpapier in huis. Zo leuk met de Berry Special tekst.
De PB muisjes van Homemade kijken om het hoekje. 
Nu weer op naar de volgende kaart. Deze zomervakantie gaan we niet echt weg maar doen wel wat uitstapjes. Tussendoor dus ook nog wat tijd om te knutselen.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

anita01 zei

Hai Marja,

Ik heb enorm genoten van de workshop en dat doe ik bij jou nog eens dunnetjes over...zo leuk om te zien hoe jij het ontworpen model weer heb hergebruikt met al het leuks erom heen echt supers...Ook Els vond hem prachtig hoor :)

Warme groetjes en tot de zomerse workshop van mij, gaan we weer iets heel anders doen en vakantie vieren natuurlijk met papier, gave stempels en iets leuks.....

Warme Groetjes en liefs,
Aniet xxx

José zei

Deze kaart is zo mooi, ik heb alle details uitgebreid bekeken, alles met zoveel inzet gemaakt, dat is genieten hoor.