Pagina's

vrijdag 19 juni 2015

ECD Ballonnen en MOJO402

 Op het blog van Janette zag ik een hele leuke ballonnenkaart. Gelukkig heeft ze op haar blog een heel goede uitleg staan en kon ik het ook gaan proberen. Ze heeft mijn versie al gezien en vond hem goed gelukt. Janette maakt hele leuke kaarten. Het is zeker de moeite waard om haar blog eens te bekijken.
Ik heb voor deze kaart de ballonnen dies van Elizabeth Craft Design gebruikt en de nieuwe kleuren van Distress Inkt

De grote tekst gefeliciteerd is van Different Colors. Met de Inside & Out Stiched Rounded Square STAX van MFT heb ik de layout van de kaart gemaakt.

Daarna even lekker doorgegaan met de schets van MOJO Monday 402.

Bij Doeading had ik dit geweldig leuke vel van Studio Light Summer at the Beach gezien, omdat het papier te leuk is om veel overheen te plakken vond ik deze schets ideaal.
De tekst heb ik in het wit gestempeld en ook nog met wit embossing bewerkt. 
Wat stansjes erbij, zo klaar en toch heel leuk. 
Deze twee kaarten zijn weer eens iets heel anders dan wat ik altijd maak. Ik ben benieuwd hoe jullie ze vinden.
Groetjes Marja

4 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Nou sta ik niet vaak met een mond vol tanden, maar nu word ik toch wel een beetje verlegen hoor Marja :-) Dank voor je mooie complimenten!
Maar jouw kaarten mogen er ook zijn hoor. De eerste had ik natuurlijk al stiekum gezien, maar die tweede is ook weer een beauty!
Knutselgroetje Janette

José zei

Ja, het zijn inderdaad geweldig leuke kaarten. Mooi papier van studio light, ik houd wel van dat maritieme.

Marjan zei

Geweldige kaartjes, mooi en kleurrijk de eerste en je tweede in maritieme sfeer ook knap! Janette's blog ken ik :)

Julee (Vervegirl) zei

These are both such beautiful cards! Thanks for playing along with Mojo!