Pagina's

maandag 22 december 2014

Workshop Winter Greetz

Op zaterdag 22 november heb ik de workshop Winter Greetz van Anita Izendoorn gevolgd. Het was weer super gezellig, heel leerzaam en een bron van inspiratie. Natuurlijk heb ik nu alweer ingeschreven voor de volgende workshop in het voorjaar.
We hebben twee projectjes gemaakt. Dit is de eerste. Het afmaken en afwerken doe ik thuis altijd nog.
De kleine sneeuwsterren zitten bij de All Seasons Tree 781 set. 
Ze passen perfect op de lege plekken in de Fancy Seasons Frame Edges.
De grotere sneeuwvlok en de strik zitten bij de set van de Wanten-MittensHet hulsttakje Happy Flourish in het midden is van ECD.
 In dit filmpje laat Karen Burniston zien hoe je de stans dubbel kan gebruiken. In de workshop versie is de stans ook met het laatste stuk van de stans op het papier gedubbeld. Zo krijg je 2 vlakjes in het midden.
 De krul is van MB en 
 Deze keer heerlijk gewerkt met Bistre Bruin. 
Nou ja bruin er zitten zoveel meer kleuren in van bruin naar rood tot paars. De witte balletjes onderaan de gieter zijn van CraftEmotions.
Het stempeltje en de tekst is van Crafters Companion.
Het stempeltje is ingekleurd met Distress Inkt.
Nu alleen nog aftellen tot de feestdagen.
 Ik wens iedereen een fijne en gezellige dagen.
Veel warme kerstgroeten.
Marja

2 opmerkingen:

José zei

Wat heb je er weer een kunstwerk van gemaakt Marja, ik zie weer zoveel nieuwe dingen voorbij komen, zo mooi, zie iedere keer weer nieuwe details.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een prachtige kaarten maak je Marja. Zoveel te zien, echt heel mooi. Ik wens jou ook fijne feestdagen