Pagina's

zaterdag 14 juni 2014

Proost

Ook deze keer heeft Aniet zichzelf weer volledig overtroffen met haar workshop "Proost"
Spelen met Distress inktalcohol inktembossingpoeder en Mega Flakes en stempels van Indigo.
Ik heb de kleuren Salty Ocean, Peacock Feathers en Gathered Twigs gebruikt.
 En dat alles samen met de mal van Elizabeth Craft Designs.
Thuis heb ik nog een afdrukje gemaakt met deze schattige bunny Spring Swing van Lotv
Thuis heb ik dezelfde kaart nog een keer gemaakt.
Niet met de mal maar met de ovaal van spelbinders die ik thuis al had.
Elizabeth heeft op haar blog een filmpje gezet hoe je dit kan doen. Via mijn Pinterest bord kun je nog meer leuke voorbeelden vinden.
Natuurlijk is het veel sneller en makkelijker met de mal, maar als je van een uitdaging houdt en best wel een beetje handig bent lukt het prima.
Kijk maar.
Ik heb de stempel set Pasen van Viva Decor en de distress kleuren Rusty Hinge en Salty Ocean gebruikt.
Lekker veel verschillende stansen uit de kast gehaald waarvan ook een aantal van de ouwetjes. Ik kan er eindeloos naar kijken zonder me te vervelen. Natuulijk ben ik weer heel benieuwd naar de nieuwe workshop Summer Greetz.

6 opmerkingen:

Lotte zei

Wat een prachtige creaties.
Groetjes Lotte

Jolanda zei

Geweldig gedaan ziet er schitterend uit.

Groetjes Jolanda

Marjan zei

Wow, sprookjesachtig mooie kaarten, prachtig uitgewerkt en vol details om naar te kijken!

debby4000 zei

WOW both are fabulous and what a lot of work you put into them.
luv
Debby

anita01 zei

Vond het weer een geweldig leuke workshop om te doen en de reacties zijn meer dan gaaf he Mar, geniet lekker na en ik zie je weer graag bij de workshop Summer Greetz, nu al zin en jij?

Warme Groetjes,
Anita.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.