Pagina's

woensdag 26 juni 2013

Hemels blauw

Deze keer heb ik een easelcard gemaakt.
Met heerlijke blauwe kleurtjes en de Penny Black stempel Butterfly Suite.
Het DP is van Maja Design Vintage Spring.
De bloem heb ik nog een keer gestempeld en met distress inkt ingekleurd.
De vlindertjes vliegen heerlijk van het papier af.
Alweer twee weekenden geleden heb ik een super leuke workshop bij Doeading o.l.v. Anita gedaan. 
O wat was dat leuk en ik heb daarna gelijk 2 kaarten in dezelfde stijl gemaakt.
Ik zal ze na 6 juli plaatsen omdat de andere dames ook de workshop hebben gedaan.

Maar zaterdag eerst het summerevent 2013.
Niet dat het weer enige aanleiding geeft om ook maar aan zomer te denken.
Des te leuker om op het Summerevent in het atlas hotel  rond te neuzen.

Bedankt voor het langs komen.
Groetjes Marja

4 opmerkingen:

debby4000 zei

Fabulous, beautiful card.
luv
Debby

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marja.

Liefs Riet.

corryskaart zei

een erg mooie kaart met al die leuke/lieve details erop!!
groetjes van corry

testis bengkak zei

sangat bermanfaat sekali gaan, makasih yaa :)