Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

De start van 2013


Voor iedereen en natuurlijk ook voor de mannen de allerbeste wensen voor 2013.


Dan nu mijn eerste kerstkaart voor 2013. 
Nog even lekker met hetzelfde papier gewerkt. De kerstboom heb ik een groen tintje gegeven met mijn eerste Pan Pastels. Ja hoor ik ben ook voor de bijl gegaan. Zeker na de leuke demo van Elly en haar schitterende voorbeeldkaarten.
 Als inspiratie bron sla ik veel kaarten op op mijn Pinterest.
Zo kan ik makkelijk de sketch en voorbeeldkaart terug vinden.

Voor het maken van de strik heb ik de bowdabra mini gebruikt en twee schattige belletjes die ik tegen kwam in de winkel van Doeading.


Veel liefs en een goede start van 2013.

4 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

marja, ik wens je een mooi, liefdevol en creatief nieuwjaar, mooi kerstkaartje heb je gemaakt.

groetjes jolande

Marianne zei

Mooie kaart Marja.
Beste wensen en groetjes Marianne

corryskaart zei

hoi marja
een erg leuke en vrolijke kerstkaart en ook van deze kant een gezond en creatief nieuwjaar voor jou en je dierbaren
groetjes van corry

Sinikka zei

Heel veel liefs voor 2013 Marja.
Wat een mooie kaart en toe maar.....de eerste is al af:-)

Wat een gaaf ding dat Bowdabra......waar heb jij die gekocht???
Gr. Sinikka