Pagina's

donderdag 29 november 2012

Kerstkaarten

 Nog niet zolang geleden heb ik een Pinterest account aangemaakt. Daar sla ik nu allerlei inspiratie kaarten op en kan ze nu makkelijk terug vinden op de plek het internet daar waar ik ze gevonden had.
Deze kaart heb ik gebruikt voor mijn eigen versie.
 Ik heb er het papier van My Minds Eye uit 2008 voor gebruikt . De serie Be Merry en Snowed in. Het papier is nog steeds niet op en ik blijf het leuk vinden om ermee te werken.
Voor de kaart heb in me laten inspireren door Femke's kaart
Heerlijk met allerlei stanzen gewerkt zoals die van Die namics, Marianne Design, Quikutz en DooHickeys.
Deze tekst stempels zijn ook van Die Namics. Het zijn clearstamps en geven een o zo mooie afdruk.
Voor deze kaart heb ik de schets van Always Playing with Paper gebruikt.
Deze keer geen kaarten met ingekleurde stempelafdrukjes.
We reizen veel heen en weer naar het ziekenhuis waar mijn schoonmoeder onder zorgelijke omstandigheden is opgenomen. 
Het is toch fijn om af en toe even en kerstkaartje te kunnen maken.
Bedankt voor jullie bezoekjes.
Veel liefs en groetjes Marja.

14 opmerkingen:

Tara Godfrey zei

Hi Marja, I'm loving your beautiful Christmas cards with the MFT Stamps and Die-namics. I especially love what you did with the Hexagon border...it is fabulous!!! I love your card with the Seasonal Sentiments set too!
Hope you are keeping well!
Hugs,t

Marianne zei

Ziet er goed uit allemaal.
Liefs, Marianne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat mooi zeg.
Sterkte met je schoonmoeder.
Groetjes Miranda

debby4000 zei

Absolutely gorgeous cards Marja.
luv
Debby

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kerstkaartjes heb je gemaakt.
sterkte met je schoonmoeder.

groetjes jolande

Margreet zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Marja...veel sterkte met en voor je schoonmoeder!
xxx Margreet

corryskaart zei

hoi marja
wat een bijzondere en mooie kerstkaarten zo fris van kleur en erg leuk uitgewerkt
groetjes van corry

Cindy Haffner zei

LOVE LOVE LOVE this!!~

Annemarie en Merit zei

wat zijn je kaartje sleuk zeg, dit papier blijft het goed doen.

Sterkte met je schoonmoeder.

liefs annemarie en merit

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Marja.


Liefs Riet.

Christa zei

Wat zijn ze prachtig Marja! Leuk je weer ff gezien te hebben en ik wens je veel sterkte met je schoonmoeder.

Groetjes van Chris

anita01 zei

Hej lieve meid, zo mooi...jou werkjes met liefde;o)

Beste en sterkte en leuk je mannetje ook even gezien te hebben vrijdag avond...hou je taai he!

Warme groetjes,
Aniet xxx

femke zei

heey marja,

prachtige kaarten zijn het geworden. de kaart die geinspireerd is door de mijne is supergaaf geworden.

groetjes femke

José zei

Ik ben met terugwerkende kracht blogland aan het bekijken, wat zijn deze kerstkaarten ook mooi Marja,ik zal ook eens bij Pinterest gaan kijken bij je.
Gaat het al wat beter met je schoonmoeder?
Groetjes uit Zwitserland van mij.