Pagina's

zondag 17 juni 2012

Vaderdagkaarten

Vaderdagkaarten een goed moment om mijn stropdas en vlinderstik stansjes van MemoryBox eens te gebruiken.Ook Whimpsy Stamps heeft stempeltjes en mallen van stropdassen. Echt heel leuk voor een mannenkaart.
Het papier is een ouwetje een 4x6 dubbelzijdig paperpad van K&Company
De tekst stempeltjes zijn van Whinpsy Stamps
De halve cirkel tekst heb ik gecombineerd met Quickutz Dies die ik nog heb liggen.
De bovenste is voor mijn vader en de rode uitvoering hieronder is voor mijn man.
Net even aan ander combi gebruikt.
Nou maar hopen dat ze ze leuk vinden. 
Ze zijn in ieder geval lekker stoer geworden.
Voor iedereen nog een fijne zondag
en een spannende avond voor diegene die van voetbal houden.
Groetjes Marja

4 opmerkingen:

José zei

Wat zijn ze gaaf geworden Marja, ik denk ze wel in de smaak vallen, deze stoere vaderdagkaarten.
Liefs van José

Riet zei

Wat een prachtige kaarten zijn dit Marja.

Liefs Riet.

Janny zei

En zijn je kaarten in de smaak gevallen? Ik vind ze alle twee heel erg mooi, echt stoere mannenkleuren ook liefs Janny

Astrid zei

Prachtige kaarten Marja, super !!
Ik vind het altijd een hele klus hoor, die mannenkaarten :), maar jij hebt er wat moois van gemaakt !!

liefs Astrid