Pagina's

vrijdag 19 december 2008

Dutch Dare CC 28 en Ismaki 43

Zaterdag 13 december was weer een heerlijke knutseldag zaterdag met de Crazy Meiden. Een ontzettend leuk project gemaakt en weer veel bijgekletst met iedereen. 's Avonds zijn we nog heel gezellig met een clubje gaan eten.
Ik had mijn project natuurlijk nog niet af, maar nu dus wel.
Bij Dutch Dare Card Challenge moest je een Charm op je project gebruiken en kan ik met deze envolop kaart gelijk meedoen.
Het stempeltje heb ik ingekleurd met KoH-I-Noor pastelpotloden, Twinkeling H20 en gelpennen van Sakura.
Ik heb later pas ondekt dat het papier van Making Memories is en nog wel de allernieuwste serie "Paperie". Ik kon het niet laten om bij Marlous het journaling boekje mee te nemen.

Gelukkig is het nu kerstvakantie en heb ik tijd om allerlei dingen af te maken en lekker uit te rusten. Mijn dochter had gisteravond op school een gala-avond. Ze zag er geweldig uit en heeft met haar vriendin natuurlijk lekker staan tutten voor de spiegel. Na de kerst gaat ze naar haar vriendin Aida in Spanje (Vigo) om daar een groots nieuwjaarsfeest te vieren.

Gisteravond heb ik deze kaart afgemaakt. Ik heb de schets van de Challenge bij Ismaki 43 gebruikt. Er zijn weer twee oude kerstkaarten hergebruikt. Deze H&S stempel vind ik echt geweldig. Ik heb het afdrukje gekregen van een lieve stempelvriendin.
Wat zijn die Copic Markers toch heerlijk om mee te spelen. Ik heb mijn Color Wheel gebruikt om de juiste kleuren te vinden.

Bedankt voor het langs komen.
Knuf Marja.

18 opmerkingen:

Riet zei

wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt Marja.

liefs Riet.

Christa zei

Marja je kaarten zijn weer prachtig, de meiden trouwens ook!! Wat een vrouwen zijn het toch in gala!
Geniet van je vrije tijd en ik heb een award voor je op mijn blog.

Liefs van Chris xx

Lia zei

super mooie kaartjes en leuk je weer gersproken te hebben

femke zei

heey marja,

wow dat zijn weer 2 pracht van een kaartjes!!!

groetjes femke

debby4000 zei

Fantastic cards but my fave is the first one its Stunning.

Wilma zei

Great cards and thank you for joining the DDCC this week!

Hugs, Wilma

Leonie zei

Het zijn weer prachtige kaarten geworden Marja :D :D vooral de vlopkaart vind ik heel apart.
Ik heb iets voor je op mijn blog staan :-)
Groetjes en een fijn weekend,
Leonie.

Jo zei

These are absolutely breathtaking! You put so much work and detail into your cards. Thank you for you wishes and hope you have a Merry Christmas and a Happy New Year x

Godelieve zei

Prachtkaartjes Marja!

Tara Godfrey zei

These cards a so beautiful!!! I love them both the first one is stunning...just love the soft romantic feel and the second is so cute and the colours combo are so striking...I love the red and mauves...such a brilliant combo!!!!
Hugs,t

Karin zei

Hi Marja,

wat een geweldig kaartje.
Mooie kleuren en papier en zeer gedetailleerd afgewerkt.
Bedankt voor je deelname aan de DDCC.

xoxo karin

Anoniem zei

mega geniale tes cartes ! très originales et vraiment magnifiques
bizz Mu

Anoniem zei

Lovely card. The design is so interesting. I'd like to do a card like that myself. I assume the photo is your two beautiful daughters. Merry Christmas to you and your family.

Trina zei

Wow Marja...You have some amazing cards here!! I absolutely love them!!
Have a Merry Christmas!!

sylvia zei

hoi wat is je clubdagprojectje leuk geworden zeg!
alvast hele fijne dagen en veel scrapplezier in 2009
groetjes sylvia

Bev zei

Maria these cards are gorgeous, especially the first one - the colours and soft pretty papers are so beautiful

hugs Bev x

Crissy Armstrong zei

Wow, so talented. Gorgeous cards! I love them so much!

Sandra zei

Hoi Marja,

wat een super kaartjes weer!
BEdankt dat je hebt meegedaan aan de DDCC

Groetjes en fijne dagen
Sandra