Pagina's

vrijdag 28 december 2007

Nieuw knutselmateriaal



Ik ben ontzettend verwend en heb zelf ook wat uitgezocht. Ik had een leuke VVV bon in mijn kerstpakket. Die kan je ook bij pipoos inleveren, mijn man heeft de rest erbij gelegd zodat de cuttlebug onder de kerstboom stond. Hij heeft er ook nog wat copic markers bij gedaan. De embossing mallen en de stansjes heb ik van mijn dochter en zoon gekregen. De stempeltjes heb ik rechtstreeks bij FunkyKits in Scotland besteld. Ze waren ondanks de feestdagen supersnel binnen. Ik vind deze serie veel leuker dan de Nellies.
Van mijn vader en schoonouders had ik wat in een envelop gehad. In Voorburg ben ik bij
Scrapbook Nederland naar hun verzameling Quickutz dies wezen kijken. Daar heb ik de Cookie cutter Flowers, de krullen en clear stempels voor het maken van Journelingcards uitgezocht.
Voorlopig ben ik wel weer even uitgeshopt en ik ben natuurlijk heel blij met al mijn mooie spulletjes.
Voor mijn Zipe mate had ik net nieuwe snijmallen gekocht, maar die staat nu te koop. Mocht je belangstelling hebben stuur dat even een mailtje met een leuk bod.

6 opmerkingen:

pescbrico zei

I'm happy for you! :) Enjoy your new toy! :)

scrappermimi zei

Looks like lots of wonderful goodies! Have fun playing!

~Nancy~ zei

Wooww.. wat een leuke cadeaus onder de boom voor jou zeg!!! Gaaafff! Veel plezier met je Cuttlebug he.. vooral het embossen is ongelooflijk leuk!!!

diana68 zei

jeee jij bent goed verwend....heel veel plezier met alles Marja :D!

Janny zei

waaauw wat ben jij lekker verwend Marja, gaaf al die spulletjes, daar gaan we vast weer supermooie kaarten mee zien!!

Alma zei

Zoooo Marja, je bent echt verwend hoor! Heel veel plezier ermee!!