Pagina's

woensdag 11 juli 2007

Bo Bunny Zweedse stijl


Vandaag is de nieuwe Card Kit uitgekomen. Ik heb hem voor het eerst sinds een half jaar niet. Dat is dus even wennen. Maar ja ik heb zoveel mooi ander papier in huis dat ik daar toch eerst maar mee aan het werk ga. Gelukkig had ik de Bigger Bag met bloemen zelf pas gekocht.


Het leuke van deze blogs vind ik dat ik nu ook bij mijn Zweeds knutselcollegaatjes kan kijken. Zij maken hun kaarten vaak op een heel andere manier. Daar heb ik me bij deze kaart door laten inspireren. Ik heb het Bo Bunny papier en de die cuts weer gebruikt. Natuurlijk moest er weer een magnolia stempel bij.

6 opmerkingen:

Janny zei

waaauw Marja erg mooi is die en jaa die maken toch echt heel andere kaarten maar ook wel erg mooi!

Lia zei

wauwwwww mooi kaartje is het weer geworden

Peet zei

Wat prachtig, Marja!!!!

diana68 zei

Gave kaart Marja :D!

Alhambra Club zei

Great card, love it.

Alma zei

Super mooie kaart Marja! Ja, ik kijk ook graag bij onze Zweedse Collega's. Ik ben helemaal weg van hun stijl van kaarten maken!!!