Pagina's

donderdag 28 januari 2021

Card in a Box Merry & Bright

 Het is week 4 voor de uitdaging 52 weeks to Christmas, dus tijd voor weer eens wat kerstkaarten. Ik heb er deze keer twee Card in a Box kaarten van gemaakt. Je kunt vanaf morgen tot 4 februari ook meedoen aan de uitdaging: Een kerstbal op je kaart. Dat gaat het voor deze niet worden dus doen ze mee aan de gewone week kaart die je altijd op donderdag mag plaatsen.

Ze zijn zonder stansen gemaakt. De kleinste heb ik gemaakt met de maten die bij Petra had gezien. Die doet dan ook mee op de FB pagina 12 mnd kerst met Doeading, waar we elke maand een kerstkaart maken n.a.v. een online uitleg van Petra. Voor de tweede heb ik de lengtemaat naar 9 cm gebracht, zodat ik wat meer ruimte had voor deze wat grotere gnomes. 

Het papier is van Maya Design - Traditional Christmas. Ik vond deze gnomes zo schattig en dit leek me een leuke manier om ze te gebruiken. De tussenschotjes heb ik gemaakt met Spelbinders Border dies Curved, Scalloped en Bracked. Die kwam ik weer tegen toen ik de kaarten met Sending Hugs aan het maken was en bedacht dat ik die ook best voor een Card in a Box kon gebruiken. Zo zie je maar je hebt altijd meer dan je denkt.
In het echt glittert de sneeuw veel meer, maar dat krijg je nu eenmaal lastig op de foto.
Ze doen dus mee aan:
Pammie's Inky Pinkies  Anything Goes
Crafty Sentiments  Anything Goes
Zo samen vind ik het een gezellig stel. Voor de achterkant had ik nog twee plaatjes over. Zo zijn ze van alle kanten leuk om te zien.
De teksten zijn van MFT: Starry Night Sentiments - Merry& Bright - Holyday Penguins. Ik ben heel blij met twee kerstkaarten erbij en ze zijn nog net op tijd klaar voordat de nieuwe maand eraan komt. 
Ondertussen bak ik ook af en toe een brood of een bananencake. 
Ik moet er dus wel voor zorgen dat ik in beweging blijf hihi. Hopelijk is het morgen weer even droog om lekker buiten een stukje te lopen.
Groetjes Marja

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kerstcreatie, brood en bananenbrood zien er heel lekker uit.

Annemarie en Merit zei

wat een mooie card in the box.
Heerlijk ziet je brood en bananencake eruit....'
Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to christmas!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Kaartenkraam zei

Allebei je boxen zijn erg leuk geworden. Ik houd wel van die kabouters.
Je bakkunsten lijken me ook niet verkeerd, nou ja alleen voor de lijn dan *lol*

groetjes van Ank

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie boxkaarten heb je gemaakt met die leuke Gnomes.
Daar hou ik van!
Je baksels zien er ook heerlijk uit.
Vanaf vandaag ga ik je volgen.
Groetjes Antje

marijke zei

Wat een mooie bokskaarten. Heel mooi gemaakt en zo leuk die kabouters erbij! En de achterkant ook nog leuk gedaan. Gezellig dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat zijn ze leuk deze kerst-doosjes-kaarten Marja. Die grappige gnomes en het mooie dessin-papier vormen een goede combinatie. Je baksels zien er ook heerlijk uit, creatief op meerdere fronten zie ik wel :)
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Rosina zei

Wat zijn dit onwijs leuke kerstdoosjes Marja...zo schattig met die gnoompjes erop en ook heel mooi designpapier ervoor gebruikt...
en je ben ook in de keuken heel creatief zo te zien...
Ik bak tegenwoordig ook altijd wat lekkers voor het weekend...Maar we zijn maar met z'n tweetjes en veel zoetigheid is voor mij ook niet alles...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Wat een leuke boxkaarten met die leuke gnomes, Marja! En dat brood en die cake zien er zalig uit!
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Wat zijn ze leuk !!!!!
Top creaties !
groeten Ineke
DT 52 WTC

Monique zei

Wat een mooi doosje. Ik vind de kaboutertjes zo lief!
Lieve groetjes, Monique

GerJanneke zei

Wat een ontzettend leuke doosjes heb je gemaakt. Ziet er zo gezellig uit. Je baksels zijn ook geweldig. Ik heb pas geleden een pompoencake gemaakt. Erg lekker. Ik heb voor de zekerheid plakjes gesneden en ingevroren, anders zou het niet veilig zijn....;-)

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke doosjes leuke details en schattige die kaboutertjes
je baksels zien er ook lekker uit
groetjes ellen

kReN zei

Cool box card. Thanks you for joining us at the PIP Challenge this week. kReN on the DT. Join me at https://afourthlife.blogspot.com