Pagina's

woensdag 2 december 2020

Holiday Penguins Box Card

Ondertussen heb ik veel Card in a Box kaarten in allerlei vormen en maten voorbij zien komen. Ik blijf ze echt super leuk vinden. Nu heb ik daar een stans van van Lawn Fawn en die ik hier als basis heb gebruikt. Door wat snij- en knipwerk en eens even zoeken tussen mijn andere stansen, heb ik deze Outside the Box Level Up kaart gemaakt.

Eerst heb ik de box in elkaar gezet en gekeken waar en hoe hoog ik de inzetstukjes wilde plaatsen.
Daarna heb ik lekker de pinguïns en de boom zitten kleuren. Ik zoek er vaak op mijn Pinterest een voorbeeld bij dat ik bewaard heb en vul dat dan aan met mijn eigen stijl.
Ik ben reuze blij met het resultaat en vraag me af of ik hem dit jaar wel op ga sturen of dat hij een poosje op mijn kast blijft staan.
Deze kaart doet mee aan:
Christmas Kickstart Challenge #43  Twas the Night before Christmas
Aud Sentiments  #265 Anything Goes
Creative Knockouts #378 Christmas Delight
Crafty Catz  Challenge #529 Anything Goes
Cut it Up Challenge #214 Christmas
My Time to Craft Challenge #446 Christmas Animals
Sparkles Christmas #119 Non-traditional Christmas colors
Dit zijn de stansen die ik gebruikt heb. Weer een nieuwe Card in a Box stans aanschaffen  was toch best een behoorlijke uitgave. In december is het juist leuk om ook voor anderen een cadeau uit te zoeken. Als je nog geen stansen voor zo'n Box Card hebt, kun je hem natuurlijk op je verlanglijstje zetten voor de Sint of Kerst. 
MFT - Outside the  Box Level Up Die-namics
Gebruikte materialen: 
MFT de Stamp Set BB Holiday Penguins en Paper Pack Candy Land
Nuvo Glitter Accents
De pinguïns en de kerstboom heb ik heerlijk zitten kleuren met mijn Copic Markers. Het valt me altijd weer op hoe mooi en fijn de stempels van MFT afdrukken. Ik heb ze gestempeld met Memento Black op Clairefontaine DCP 200grams.
Pinguïns C 02-04-05-07 B 000 - 01
Snavel R 02 - 12 Voeten Y 19 - 35 - 38
Sjaal BG 10 - 11 - 13 - 15
Muts en Ballen R 22 - 24 - 27
Ballen blauw B 00 - 02 - 04
Cadeau R 83 RV 6 - 21 YG 03 - 06 - 09
Boom YG 23 -25  G 03 - 05 - 28
Deze geweldige magneetstrip met alle Pinguïns van Chili erop heb ik op een marktje in Valparaiso. Ik vind hem zo grappig.
Mijn gedicht voor 5 december is af, dus nu wachten op het heerlijk avondje. Ook voor jullie allemaal veel succes met de voorbereidingen op 5 december.
Groetjes Marja

10 opmerkingen:

Billie A zei

So creative and fun. I love this project. The penguins are sweet. I don't see the link to Cardz 4 guyz, But I do see Aud Sentiments, and Crafty Catz. Thanks for sharing.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een leuke box-kaart Marja, ik zou daar ook eerst zelf een poosje van genieten hihi. Veel plezier 5 december.
Lieve groetjes Miranda

Janette zei

This is gorgeous I just love it. So pleased you shared with us at Craftycatz this week.xx

dj zei

This is ADORABLE!!! And your coloring is perfection!! You are gifted with those markers...I have never been able to use them and make them look good!! Thanks for playing along with our "Traditional Christmas" challenge over at Cardz 4 Guys!!

ScrappyHorses zei

This card design is just so much fun! Everything from the wonderful die cuts in the background to the the jolly penguins make this such a festive delight! So, so cute! Thanks for sharing with us at Cut It Up! Katrina

Nicole Parmentier zei

Ik ben weg van dit soort out-of-the-box kaarten. Jouw pinguin kerstfeest ziet er supergezellig uit. Je zou er bijna op visite willen gaan!

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat is hij leuk! Geweldig met al die pinguins. Ik maak de card in a box eigenlijk altijd zelf, zonder mal. Ik heb er eentje (mal) en die vind ik zo klein. Geen idee of dat dezelfde is die jij hebt, maar die achterkant vind ik erg leuk.
En die magneetstrip...hilarisch! Snap dat je ervoor viel.
En oh, ja, gewoon een jaartjes zelf tegen deze leuke kaart aankijken en dan kun je volgend jaar iemand anders er blij mee maken . Als het goed is gaat kerst altijd door....

Heather zei

So very cute and fun - what a great WOW card! Love all your little penguins, and the card design! Thanks so much for playing at Sparkles!!

Dotty Jo zei

What a beauty - must have taken ages! Thanks for linking your gorgeous creation to Christmas Kickstart, Jo x

Liz McGuire, zei

Thanks for joining in the Christmas Kickstart Challenge, Liz(guest elf) xx