Pagina's

woensdag 7 oktober 2020

Welkom Ukkepuk en Anoek

 Toen ik de set Wish Upon A Star van Mama Elephant voor ik het eerst zag was ik gelijk verkocht. De konijntjes zijn zo schattig en natuurlijk perfect te gebruiken voor de geboortekaarten. In mijn papier blokjes Boy en Girl zaten nog twee velletjes met sterren die ik hier goed kon gebruiken.

Om de achtergrond te maken heb ik de Starry Circle twee keer uitgestanst en met het Mini Cloud Stencil er wolken op geblend. Natuurlijk moesten dit schudkaartjes worden. 
Deze kaart doet mee aan:
De schattige konijntjes, de wolken en de maan heb ik gekleurd met Copic Makers. De tekstjes komen van mijn favoriete setje van Marianne Design. 
Heerlijk om er weer twee kaartjes bij te hebben. Mijn vinger is al bijna helemaal genezen. Zo fijn. 
Verder hebben we nog heel bijzonder nieuws dat ik nu wel mag delen. Als verrassing voor onze verjaardagen liet onze dochter weten dat ze drie weken naar Nederland zou komen. Natuurlijk heel spannend in deze tijd. Gelukkig had ze vanuit Chili een directe vlucht naar Amsterdam en op de vlucht had ze de hele rij stoelen voor zichzelf. In Nederland is ze eerst in quarantaine gegaan en heeft ze bij de Travel Clinic een Corona test gedaan . Na de negatieve uitslag konden we haar eindelijk in onze armen sluiten en nu logeert ze nog tot 24 oktober bij ons. Ze moet wel gewoon online werken, maar het is geweldig om haar af en toe even een knuffel te kunnen geven. Een mooier verjaardagscadeau had ze ons niet kunnen geven. Natuurlijk zijn we Ángel, haar vriend, heel dankbaar dat hij haar gesteund heeft om naar ons toe te komen. We hopen dat het ook nog even droog wordt, zodat we een herfstwandeling kunnen maken.
Groetjes van een superblije Marja

5 opmerkingen:

Chris zei

A beautiful design for a new baby card, love the stamps and the shaker element. Thanks for joining us at Sweet Stampin' this week.
Chris
x
PS What a wonderful birthday treat- enjoy the time with your daughter!

Marjolein zei

Wat een fijn nieuws! Helemaal in deze rare tijd komt dat echt als geroepen kan ik me zo voorstellen. Geniet ervan met elkaar!

Je kaarten zijn prachtig, erg leuke stempels. Ik snap dat je er meteen voor viel. Groetjes Marjolein

Marjan zei

Ik las het al, wat een heerlijke verassing van jullie knappe dochter, zo lief!
Geniet van elkaar!
Je kaartjes zijn erg gaaf, snap wel dat je viel voor deze stansjes en stempels. Erg leuk en vrolijk met de shakers.

Colien zei

Wat een schattige kaartjes, leuk!
Dankjewel voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season Challeng Blog.
Wat fijn dat je dochter nog even bij jullie is, geniet van en met elkaar!!
grtz Colien

Nelly zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor onze wolken challenge.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)