Pagina's

dinsdag 4 augustus 2020

Sending you love

Ik had nog twee achtergronden liggen van de inspiratie video met Marga Dounen. 
Die heb ik nu maar eens afgemaakt.
  Ik heb de bloemenstempel van IndigoBlu Blazing Poppies gebruikt om over de achtergrond heen te stempelen. De bloemen heb ik nog een keer apart gestempeld, ingekleurd met ZigBrushes, uitgeknipt en opgeplakt. Daarna heb ik mijn favoriete vlindertjes van Hero Arts erbij geplakt en hier en daar wat glitters aangebracht.
Deze kaart doet mee aan: 
Voor deze paarse versie heb ik de Dotted Blooms  van Altenew gebruikt, samen met weer dezelfde vlindertjes.
Deze kaart doet mee aan:
Gebruikte materrialen:
Distress Inkt Speckeld Egg, Curved Pumpkin, Twisted Citron, Dusty Concord, Mustard Seed.
IndigoBlu Blazing Poppies
Voor iedereen geniet van de mooie dagen die gaan komen en Stay Save.
Groetjes Marja

5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allebei zijn het hele mooie fleurige kaarten geworden Marja. Zo knap om met inkt, stempels en stencils van "niets" zoiets moois te maken. Ik kan hier altijd vol bewondering naar kijken.
Lieve groetjes Miranda

Diane Louise J zei

Your floral cards are so pretty... Thanks for entering them into our ‘Summer Colours’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
Diane Louise
[Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

Ela zei

Prachtige achtergronden en uiteindelijk mooie eindresultaat. Echt knap gedaan. Bedankt voor het meedoen bij Crafty Friends! Groetjes Ela DT

Darnell zei

Two gorgeous floral and butterfly collage cards, Marja! I love the color schemes of both! Thank you for adding schparkle to The Flower Challenge! Take care and stay safe! Hugs, Darnell GD

Viv zei

Such a great card, thanks for sharing with us over at 'The Flower Challenge' ;) Viv DT xx