Pagina's

woensdag 29 juli 2020

Warm Hearts

Voor 12 mnd kerst met Doeading heb ik deze maand Kerst/Nieuwjaarkaart gemaakt. Handig voor die mensen niet veel met Kerst hebben, maar voor wie ik in december toch een kaart wil hebben. Het is weer een slimeline kaart geworden, omdat ik de mallen van Carlijn Design echt super vind.
De opdracht is om schudvensters aan de zijkant te maken die voor een open rand zorgen. Het effect is erg leuk, maar het is niet iets wat ik snel nog een keer zou doen. Het is nog al een grrrrrrrr werkje.
Ik heb de stempelset van Hello Bluebird - North Star gebruikt.
Deze kaart doet ook mee aan 52 weeks to Christmas - week 31
De raampjes en de bergen zijn van MFT Stitched Triple Peek A Boo Window en Stitched Whimsical Waves. Ik ben nog net op tijd voor deze maand. Voor volgende maand wacht er weer een nieuwe uitdaging. Ik ben heel benieuwd.
Groetjes Marja

8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Marja, zo leuk met de schud gedeeltes samen met het tafereeltje.
Groetjes Anita

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart met die schudraampjes, maar zeker wel een priegel-werkje, dat ik ook niet zo leuk zou vinden. Het tafereel met de diertjes is heel mooi ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Heel mooie kaart, Marja. Mooie mal, leuk met die schudvensters. En zo’n leuke stempelset!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjan zei

Ah, zo leuk!!!

Epie zei

Een enig slimline kerstkaart , leuke schudgedeeltes Marja ,
fijn dat je meedoet met week 31 , Fijn weekend ....
Groetjes Epie DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja dat lijkt me inderdaad best lastig om te maken die schudgedeeltes aan de zijkant. Het is wel een mooie kaart geworden met al die schattige diertjes die de hemel afspeuren hihi.
Leuk dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Marjolein zei

Jij hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt met de opdracht! Het resultaat is heel leuk, lekker vrolijk zo.

Groetjes Marjolein

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart met die hapjes er uit. Moet het filmpje van vorige maand nog eens bekijken, lijkt me niet makkelijk om daar onzichtbaar een schudgedeelte achter te verwerken.
Groetjes
nancy 52WTC