Pagina's

woensdag 15 juli 2020

Do what makes you happy.

Op 10 juli was er een live van Marga Dounen. Erg leuk en inspirerend. Met de spulletjes die ik zelf in huis heb, ben ik de live gaan volgen. Handig dat je af en toe kan stoppen of vooruit kan spoelen. Dit zijn mijn eerste twee resultaten geworden.
Voor de eerste kaart heb ik een stencil van LDRS Creative-Plaid en de Distress Oxide kleuren Speckeld Egg, Dusty Concord en Mustard Seed gebruikt. Het bloementakje erop is van Altenew- Flower Vine.
Bij de tweede kaart heb ik de kleurencombi van Marga aangehouden. Het stencil is van Altenew- Flowing Drops. Om de kaart verder aan te kleden heb ik Studio Light Grunge Clear Stamps SL 409, Polka Doudles Stamp Soap en een grote bloem van Hero Arts opgezocht. Hier en daar wat stickles voor wat glimmend effect. De zwarte teksten zijn ook Van Studio Light. Het is Washi tape van de Essentials serie.
Het was wel even puzzelen en zoeken, maar ik ben blij met het resultaat. 
Marga heel erg bedankt voor de inspiratie.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

O wauw wat zijn ze prachtig allebei Marja . De kleuren, de opbouw, ik ben er helemaal weg van.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Altijd leuk om zo een filmpje te volgen, het is dan toch een soort van on-line workshop. De resultaten zijn prachtig!!!