Pagina's

dinsdag 30 juni 2020

Namaste

Nu echt het laatste kaartje met de glaasjes techniek. Ik heb deze kaart als vaderdagkaart gemaakt voor mijn man. Als er namelijk één is die niet stil kan zitten dan is hij het wel. Van al dat bewegen krijgt hij natuurlijk regelmatig honger.
Deze kikkerset is van Stampendous- Frog Yoga. Echt zo grappig. Ik heb de kikkers gestempeld met Memento inkt en ingekleurd met Copic Markers, daarna heb ik ze uitgeknipt en opgeplakt. Nu maar eens wat andere kaarten gaan maken. Misschien wel weer iets met een mechaniekje.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, die leuke kikkers maken me aan het lachen. Wat een leuke kleurrijke kaart heb je voor je man gemaakt Marja.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Hee, die heb ik gemist en ik ben nog wel een kikker lover! Kan zo van ze genieten in de de vijver in onze tuin. Ik vind het een geweldige kaart, Marja!